Eli olisin tiedustellut onko mitään mahdollisuutta saada joku diesel vaggineen 5 tai mielellään 6 lovinen laatikko sopimaan pienehköllä vaivalla vw scirocco -83 joka EX kasarikoneella?
Eikös dieselien lootat ole kestävämpiä?
Kiitos jo etukäteen.
dieselin laatikko bensa vehkeeseen
Valvoja: ffp jäsenet
6v 02m loota kestää todistetusti sinne 700nm asti. 02m bensan ja dieselin rattaissa tai muutenkaan fyysisessä olemuksessa ei ole suuria eroja. Ratasparien välityksetkin ovat hyvin lähellä toisiaan kaikissa askeissa. Rattaiden hammaskoko silmämääräisesti samaa luokkaa. Suurin ero on perävälityksissä. Dieselin välitys 6v lootassa on aivan liian harva bensa koneeseen, varsinkin pieneen sellaiseen.
Mutta, jos haluat sellaisen änkeä sinne, niin mulla olis yks 02m loota, jossa dieselin perävälitys ja bensan rattaat. Eli loota on hieman normi dieselin askia lyhempi.
Löytyy myös yks 02a aski vaihteensiirto vipuineen... (parit mittaristot ja nestekytkin hilut) Mutta se EI kestä yli 500nm :D Privalla saa tavotella...
Mutta, jos haluat sellaisen änkeä sinne, niin mulla olis yks 02m loota, jossa dieselin perävälitys ja bensan rattaat. Eli loota on hieman normi dieselin askia lyhempi.
Löytyy myös yks 02a aski vaihteensiirto vipuineen... (parit mittaristot ja nestekytkin hilut) Mutta se EI kestä yli 500nm :D Privalla saa tavotella...
Viimeksi muokannut Dona, 11.11.2012 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diisseli ja bensakoneen laatikoissa on suurimpana eroina välitykset. Jos kestävämpää laatikkoa haluaa niin sitten esimerkiksi 02A tilalle. Ihan pienellä vaivalla ei mene, mutta kohtuudella kuitenkin. Vaihtoon menee vauhtipyörä kytkimineen, vaijerikeppi, vetarit isoilla sisänivelillä, mittarinvaijeri, nestekytkin/vaijerihilut etsintään ja korvakot joutuu tekeen itse.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”