TQ-Tuning T5
Valvoja: ffp jäsenet
TQ-Tuning T5
Tässä pieni muotoinen projekti Trasnsporter T5 jota me ollaan HB81 kanssa päivitetty rakennushommiin soveltuvaksi ;)
Projektissa ollaan napsittu jonkin verran kuvia, joten toivottavasti kuvat kertovat enemmän kun sanat.
Hommahan lähti käyntiin kun löytyi sopiva yksilö 128kw 4motion vuosimalli 2005 ja ajettu 88000 km.
Punainen väri ei aluksi ollut suunnitelmissa, mutta muuten autossa kaikki hakukriteerit täyttyi joten suunnitelmia muutettiin hieman.
http://tq-tuning.com/ari/T5/1aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/2aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/3aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/4aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/5aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/6aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/7aloitus.jpg
Aluksi pientä purkamista ja toteaminen, että vanha nosturin lotjake ei jaksa nostaa näin painavaan autoa.
http://tq-tuning.com/ari/T5/8purkua.JPG
Konepeltiin puuhailtiin pienimuotoiset luomet hitsaamalla. Luomissa ei juurikaan ollut mitään haasteita.
http://tq-tuning.com/ari/T5/9luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/10luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/11luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/12luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/13luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/14luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/15luomet.JPG
Sitten haasteiden pariin ;)
Pohjatyöthän on autonrakentelun paras vaihe, pääsee hiomaan ja kittailemaan muutakin kuin kaljaa tallissa.
Portterin korissa oli aika vähänlaisesti kittailtavaa joitakin klommoja ja hapettumia löytyi kuitenkin .
Apparin kylkeä joku oli jo aikasemmin pikkasen oikonut.
Kuvissa HB81 on päässyt kanssa pohjien makuun.
http://tq-tuning.com/ari/T5/16pohjat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/17pohjat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/18pohjat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/19pohjat.JPG
Mausteeksi koriin tilattiin saksasta CRS lippasarja jossa tuli; helmat, etupuskuriin lippa, takapuskurin kulmapalat ja takaspoileri.
Portteriin oli saatavilla helmoja vain lyhkäseen malliin, joten helmoja jouduttiin jatkamaan 40cm. Helmojen jatkamisesta ei valitettavasti ole kuvamateriaalia.
Puskureista oli vanha maali halkeillut ja hilseillyt pois muutamista kohdista, joten vanhat maalit hiottiin pois varmuuden vuoksi.
muutamat kuivasovittelut ja sitten kaikki palaset liimaukseen koriliimalla.
http://tq-tuning.com/ari/T5/24etupuskuri.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/20helmat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/21helmat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/22helmat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/23helmat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/25etupuskuri.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/26takapuskuri.JPG
Tämä projekti tulee tänne pienellä viiveellä. Eli päivittelen tossa taas kun saan kuvat kahlattua koneelle mitä voi julkaista.
Projektissa ollaan napsittu jonkin verran kuvia, joten toivottavasti kuvat kertovat enemmän kun sanat.
Hommahan lähti käyntiin kun löytyi sopiva yksilö 128kw 4motion vuosimalli 2005 ja ajettu 88000 km.
Punainen väri ei aluksi ollut suunnitelmissa, mutta muuten autossa kaikki hakukriteerit täyttyi joten suunnitelmia muutettiin hieman.
http://tq-tuning.com/ari/T5/1aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/2aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/3aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/4aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/5aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/6aloitus.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/7aloitus.jpg
Aluksi pientä purkamista ja toteaminen, että vanha nosturin lotjake ei jaksa nostaa näin painavaan autoa.
http://tq-tuning.com/ari/T5/8purkua.JPG
Konepeltiin puuhailtiin pienimuotoiset luomet hitsaamalla. Luomissa ei juurikaan ollut mitään haasteita.
http://tq-tuning.com/ari/T5/9luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/10luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/11luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/12luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/13luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/14luomet.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/15luomet.JPG
Sitten haasteiden pariin ;)
Pohjatyöthän on autonrakentelun paras vaihe, pääsee hiomaan ja kittailemaan muutakin kuin kaljaa tallissa.
Portterin korissa oli aika vähänlaisesti kittailtavaa joitakin klommoja ja hapettumia löytyi kuitenkin .
Apparin kylkeä joku oli jo aikasemmin pikkasen oikonut.
Kuvissa HB81 on päässyt kanssa pohjien makuun.
http://tq-tuning.com/ari/T5/16pohjat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/17pohjat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/18pohjat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/19pohjat.JPG
Mausteeksi koriin tilattiin saksasta CRS lippasarja jossa tuli; helmat, etupuskuriin lippa, takapuskurin kulmapalat ja takaspoileri.
Portteriin oli saatavilla helmoja vain lyhkäseen malliin, joten helmoja jouduttiin jatkamaan 40cm. Helmojen jatkamisesta ei valitettavasti ole kuvamateriaalia.
Puskureista oli vanha maali halkeillut ja hilseillyt pois muutamista kohdista, joten vanhat maalit hiottiin pois varmuuden vuoksi.
muutamat kuivasovittelut ja sitten kaikki palaset liimaukseen koriliimalla.
http://tq-tuning.com/ari/T5/24etupuskuri.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/20helmat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/21helmat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/22helmat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/23helmat.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/25etupuskuri.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/26takapuskuri.JPG
Tämä projekti tulee tänne pienellä viiveellä. Eli päivittelen tossa taas kun saan kuvat kahlattua koneelle mitä voi julkaista.
Kiinan vaihto-oppilaille, kuten minulle on ainakin tuskasen hidasta ladata nuita kuvia.. Tosin voi olla aika harvinainen syy tällä palstalla :D
Asiallisen näköstä jälkeä, yllättävän paljon on saatu nuinkin uuteen värkkiin nuita parkkislommoja, vai mitä nyt lieneekään nuissa pohjakuvissa tasoteltu :)
Sit ihan mielenkiinnosta, onko tästä tulossa jonkin sortin raksakulkine vai käyttövärkki vai rakenteletta omaksi iloksi (tyhmä kun ei ymmärrä ekasta viestistä)? Ei ehkä yleisin valinta aihioksi, mutta ei varmaan huonoinkaan valinta :)
Asiallisen näköstä jälkeä, yllättävän paljon on saatu nuinkin uuteen värkkiin nuita parkkislommoja, vai mitä nyt lieneekään nuissa pohjakuvissa tasoteltu :)
Sit ihan mielenkiinnosta, onko tästä tulossa jonkin sortin raksakulkine vai käyttövärkki vai rakenteletta omaksi iloksi (tyhmä kun ei ymmärrä ekasta viestistä)? Ei ehkä yleisin valinta aihioksi, mutta ei varmaan huonoinkaan valinta :)
Kuskin kyljessä oli ihmeen paljon piste kohtia jotka alkanut hapettumaan.
Olisko saanut rälläkästä joskus suihkua tai jotain.
Apparin puolta olikin sitten edellisen omistajan toimesta oikastu kertaalleen sekä kolautettu vielä lisää.
Keula sekä takapää oli myös tuupattu jonnekkin joskus.
Niin niitä jälkiä alkaa vaan tulemaan esiin kun mennään pintaa syvemmälle =)
Auto tulee ihan työkaluksi rakennus/remontointi yritykselle.
Toimii siis raksa autona ja omaksi iloksi tehdään.
edit. Aloitus kuvissa ei näykkään kromi osat mitkä purettiin pois.
Sarja sisälsi perus kromi hilppeet eli: valorauta edessä, helmaputket, maskin rivat ja peilien kuoret.
Oli helmaputket pienellä banaanilla.. voisi itse helmatkin olla aika muussia jos putket ei olisi ollut suojana. =)
Olisko saanut rälläkästä joskus suihkua tai jotain.
Apparin puolta olikin sitten edellisen omistajan toimesta oikastu kertaalleen sekä kolautettu vielä lisää.
Keula sekä takapää oli myös tuupattu jonnekkin joskus.
Niin niitä jälkiä alkaa vaan tulemaan esiin kun mennään pintaa syvemmälle =)
Auto tulee ihan työkaluksi rakennus/remontointi yritykselle.
Toimii siis raksa autona ja omaksi iloksi tehdään.
edit. Aloitus kuvissa ei näykkään kromi osat mitkä purettiin pois.
Sarja sisälsi perus kromi hilppeet eli: valorauta edessä, helmaputket, maskin rivat ja peilien kuoret.
Oli helmaputket pienellä banaanilla.. voisi itse helmatkin olla aika muussia jos putket ei olisi ollut suojana. =)
Nyt olis uusia kuvia projektista.
Portteri saatiin maalaamolle. Samalla vaihdetaan tuulilasi. Vaihto onnistu näppärästi, kävin ennen maalia irrottamassa vanhan lasin ja sitten maalin jälkeen uusi liimattiin paikoilleen. Samalla päästiin vähän helpommalla suojaamisessa, kun ei tarvinnut teippailla lasin tiivistettä ja pelätä että tiiviste liimautuu kiinni maaliin.
Lasin vaihtoon suosittelen Järvenpäässä VIP autolasia. Arvostaa rakennettuja autoja ja tekee todella siistiä jälkeä. Mulla kokemusta 3 lasinvaihdon verran.
Autosta jätettiin katto maalamatta, koska se ei ollut muuta kuin vähän haalistunut. Katonsuhteen on muutamia vaihtoehtoja, kiillotus tai sitten teippaus mustaksi.
Auto hiottiin kauttaaltaan koneella p320 paperilla, jonka jälkeen siihen vetästiin kittipaikkoihin vielä hiottava filleri. Sitten filleri hiottiin p500 paperilla käsin ja koneella p400 paperilla.
http://tq-tuning.com/ari/T5/27filleri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/28filleri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/29filleri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/30filleri.jpg
Autossa oli alkuperäinen maali ilman lakkaa. Nyt maalaus tehtiin peittäväpohja sitten punainen massa ja lakkaus.
http://tq-tuning.com/ari/T5/31pohjamaali.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/32pohjamaali.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/33pohjamaali.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/34pohjamaali.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/35pohjamaali.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/36v%e4ri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/37v%e4ri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/38v%e4ri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/39v%e4ri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/40v%e4ri.jpg
Lakan kanssa ei ole koko autosta vielä kunon kuvia, mutta laitetaan niitä sitten kun saadaan puskurit kiinni.
http://tq-tuning.com/ari/T5/41kasaus.JPG
Sitten päästiin asentelemaan jo uutta alustaakin, että saadaan autoa vähän matalammaksi.
Alustassa päädyttiin KW variante 1. Portteriin ei ollut saatavilla variante 2, joten se olisi hypännyt variante 3 ja en nähnyt tarpeelliseksi laittaa tähän projektiin niitä.
Alusta tuli Slamitin kautta näppärästi ja KW:lle tullut myös hieno oma laatikko työkaluille =)
http://tq-tuning.com/ari/T5/43kw1.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/44kw1.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/45kw1.JPG
tulevalla viikolla saadaan toivottavasti jo koko auto kasaan..
Portteri saatiin maalaamolle. Samalla vaihdetaan tuulilasi. Vaihto onnistu näppärästi, kävin ennen maalia irrottamassa vanhan lasin ja sitten maalin jälkeen uusi liimattiin paikoilleen. Samalla päästiin vähän helpommalla suojaamisessa, kun ei tarvinnut teippailla lasin tiivistettä ja pelätä että tiiviste liimautuu kiinni maaliin.
Lasin vaihtoon suosittelen Järvenpäässä VIP autolasia. Arvostaa rakennettuja autoja ja tekee todella siistiä jälkeä. Mulla kokemusta 3 lasinvaihdon verran.
Autosta jätettiin katto maalamatta, koska se ei ollut muuta kuin vähän haalistunut. Katonsuhteen on muutamia vaihtoehtoja, kiillotus tai sitten teippaus mustaksi.
Auto hiottiin kauttaaltaan koneella p320 paperilla, jonka jälkeen siihen vetästiin kittipaikkoihin vielä hiottava filleri. Sitten filleri hiottiin p500 paperilla käsin ja koneella p400 paperilla.
http://tq-tuning.com/ari/T5/27filleri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/28filleri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/29filleri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/30filleri.jpg
Autossa oli alkuperäinen maali ilman lakkaa. Nyt maalaus tehtiin peittäväpohja sitten punainen massa ja lakkaus.
http://tq-tuning.com/ari/T5/31pohjamaali.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/32pohjamaali.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/33pohjamaali.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/34pohjamaali.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/35pohjamaali.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/36v%e4ri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/37v%e4ri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/38v%e4ri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/39v%e4ri.jpg
http://tq-tuning.com/ari/T5/40v%e4ri.jpg
Lakan kanssa ei ole koko autosta vielä kunon kuvia, mutta laitetaan niitä sitten kun saadaan puskurit kiinni.
http://tq-tuning.com/ari/T5/41kasaus.JPG
Sitten päästiin asentelemaan jo uutta alustaakin, että saadaan autoa vähän matalammaksi.
Alustassa päädyttiin KW variante 1. Portteriin ei ollut saatavilla variante 2, joten se olisi hypännyt variante 3 ja en nähnyt tarpeelliseksi laittaa tähän projektiin niitä.
Alusta tuli Slamitin kautta näppärästi ja KW:lle tullut myös hieno oma laatikko työkaluille =)
http://tq-tuning.com/ari/T5/43kw1.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/44kw1.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/45kw1.JPG
tulevalla viikolla saadaan toivottavasti jo koko auto kasaan..
Taitaa mallinimi olla T5 GP.
Ja tottakai moisen voi laittaa jos haluaa rahat siihen laittaa.
Nykyinen versio vain maksoi varmaan kymmenen kertaa vähemmän, jos riittääkään.
Omaksi iloksi tässä kuitenkin värkätään.
Ja tuon GP valot eivät istu omistajan eikä mun silmään riittävän hyvin että saisi kipinää tehdä muokkausta.
Näyttävät jotenkin ylisuurilta omaan mieleen.
Mielessä kävi kyllä ennen projektin aloitusta.
Projektit ei kuitenkaan tuohon autoon lopu, joten koitetaan pitää raksa-auton rakentelu kulut järkevinä :)
Ja tottakai moisen voi laittaa jos haluaa rahat siihen laittaa.
Nykyinen versio vain maksoi varmaan kymmenen kertaa vähemmän, jos riittääkään.
Omaksi iloksi tässä kuitenkin värkätään.
Ja tuon GP valot eivät istu omistajan eikä mun silmään riittävän hyvin että saisi kipinää tehdä muokkausta.
Näyttävät jotenkin ylisuurilta omaan mieleen.
Mielessä kävi kyllä ennen projektin aloitusta.
Projektit ei kuitenkaan tuohon autoon lopu, joten koitetaan pitää raksa-auton rakentelu kulut järkevinä :)
Noniin saatiinhan se auto kasaan pikku maanantai rykäisyllä..
Eli vanteiksi mitä HB81 tossa jo vähän vihjaili, tuli TSW Silverstonet. Kokoluokassa 9X22” ja kumeiksi tuli nankangin ns2 265-30-22 joilla saatiin kantavuudet riittämään.
Takavalot vaihtui myös uudemman mallin puna-valkosiin lamppuihin. Jotka kävivät suoraan ilman liittimen muutoksia.
http://tq-tuning.com/ari/T5/valot.JPG
Mulla tosta kasaamisesta ei juurikaan ole kuvia, mutta niissähän ei nyt mitään ihmeellistä olekkaan.
Takaspoileri liimattiin paikoilleen ja sinne asennettiin pikku upotuksella peruutuskamera.
http://tq-tuning.com/ari/T5/49kasassa.JPG
Muutamia valmiskuvia ulkopuolelta.
http://tq-tuning.com/ari/T5/47kasattu.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/48kasassa.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/50kasassa.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/51kasassa.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/52kasassa.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/53kasassa.JPG
Portteria käytiin jo tänään vähän ulkoiluttamaan, vanteet ja alusta yhdistelmä toimi hienosti. KW on kyllä aika luotto alusta, ainakin noin käyttöautopuolella.
Alla muutamia pikku roippeita mitä pitää vielä sisälle asennella..
http://tq-tuning.com/ari/T5/vakkari%20ja%20valo.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/soitin.JPG
Palataan projektiin kun aletaan päivittää hieman tekniikkaa tai jos tulee matkalla jotain päähänpistoja lisää =).. Tulossa myös parempia kuvia valmiista.
Eli vanteiksi mitä HB81 tossa jo vähän vihjaili, tuli TSW Silverstonet. Kokoluokassa 9X22” ja kumeiksi tuli nankangin ns2 265-30-22 joilla saatiin kantavuudet riittämään.
Takavalot vaihtui myös uudemman mallin puna-valkosiin lamppuihin. Jotka kävivät suoraan ilman liittimen muutoksia.
http://tq-tuning.com/ari/T5/valot.JPG
Mulla tosta kasaamisesta ei juurikaan ole kuvia, mutta niissähän ei nyt mitään ihmeellistä olekkaan.
Takaspoileri liimattiin paikoilleen ja sinne asennettiin pikku upotuksella peruutuskamera.
http://tq-tuning.com/ari/T5/49kasassa.JPG
Muutamia valmiskuvia ulkopuolelta.
http://tq-tuning.com/ari/T5/47kasattu.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/48kasassa.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/50kasassa.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/51kasassa.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/52kasassa.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/53kasassa.JPG
Portteria käytiin jo tänään vähän ulkoiluttamaan, vanteet ja alusta yhdistelmä toimi hienosti. KW on kyllä aika luotto alusta, ainakin noin käyttöautopuolella.
Alla muutamia pikku roippeita mitä pitää vielä sisälle asennella..
http://tq-tuning.com/ari/T5/vakkari%20ja%20valo.JPG
http://tq-tuning.com/ari/T5/soitin.JPG
Palataan projektiin kun aletaan päivittää hieman tekniikkaa tai jos tulee matkalla jotain päähänpistoja lisää =).. Tulossa myös parempia kuvia valmiista.
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Ehdottomasti ritilät mustaksi. Näyttää muuten ihan maalipurkissa uitetulta koko etupuskuri.
Eikö tuohon löytyisi uudemman mallisia pyyhkijänvarsia? Vähän hoopon näköinen noilla vanhoilla koukkuvarsilla ja "uudemman" mallisilla sulilla.
Keulan jättimäinen VW-merkki pomppaa kyllä aika pahasti silmään nyt. Konepeltiä hitsatessa olisi ehkä kannattanut täyttää merkin kolokin ja hävittää koko merkki.
Muuten varsin tyylikäs auto.
Kuva vissiin hämää, kun näyttää ettei pellinjatkeet menisi suoraan vaan tekisi mutkan matkalla.
Eikö tuohon löytyisi uudemman mallisia pyyhkijänvarsia? Vähän hoopon näköinen noilla vanhoilla koukkuvarsilla ja "uudemman" mallisilla sulilla.
Keulan jättimäinen VW-merkki pomppaa kyllä aika pahasti silmään nyt. Konepeltiä hitsatessa olisi ehkä kannattanut täyttää merkin kolokin ja hävittää koko merkki.
Muuten varsin tyylikäs auto.
Kuva vissiin hämää, kun näyttää ettei pellinjatkeet menisi suoraan vaan tekisi mutkan matkalla.
Hieno homma että tulee kehittäviä ideoita.. Alkuperäinen suunnitelma oli että, noi aukot paitsi alin pikkulipan ritilä oltaisiin avattu. Niihin olisi sitten laitettu samantyylistä muovi verkkoa/ritilää mitä RS audeissa on vakiona.
Mutta lopuksi päädyttiin pitämään vakiot paikoillaan koska sellasta verkkoa ei ihan joka motonetistä löydy hyllystä. mutta toi maalaaminen pitää ottaa harkintaan..
Volkkarin merkki jätettiin tarkoituksella maskiin, koska suoraan sanottuna portteriin merkittömät maskit sopii kuin otsatukka sialle =)
Mutta lopuksi päädyttiin pitämään vakiot paikoillaan koska sellasta verkkoa ei ihan joka motonetistä löydy hyllystä. mutta toi maalaaminen pitää ottaa harkintaan..
Volkkarin merkki jätettiin tarkoituksella maskiin, koska suoraan sanottuna portteriin merkittömät maskit sopii kuin otsatukka sialle =)
-
- -
- Viestit: 119
- Liittynyt: 23.7.2003 15:34
Kuva vissiin hämää, kun näyttää ettei pellinjatkeet menisi suoraan vaan tekisi mutkan matkalla.
Juu kuva tekee tepposet.
Luomet kun tehty vain sen vakio kolon peitoksi niin umpion yläreuna on pitkälle näkyvissä.
Siinä kohdassa missä pelti leikkaa umpion yläreunan niin tosiaan näyttää pienelle mutkalle.
Täytyy pitää mielessä
Jos pelti joutuu jalostukseen myöhemmin niin jatkaa pidemmälle reunoihin ne luomet.
Tää tuli eilen perjantaina lahdessa vastaan ja täytyy myöntää, että edukseen eroittui kyllä :)
Kyllähän perjantaina tuli sielläpäin ajeltua :)
Hieno on mutta ois kai tuo hieman hienompi caravelle-puskurilla tai ainakin maskilla jos se tuohon puskuriin suoraan käy.
Kyllä noi maskit kävis kaikki tohon puskuriin mutta ei oikeen mikään niistä sytytä.
Caravellen puskuria kattelin silloin ku puuhailtiin tota, mutta ei löytyny sillei sopivasti sellasta. Sellanen vaihtuu ehdottomasti jos toi nyt jossain työmaalla kolahtaa johki.
Tähän autoon suunnitellaan tällähetkellä vähän tekniikka juttuja ja myöskin että millaset talvivanteet hommais.
siinähän sen kesä sitten vierähti haaveillessa.. :)
Nyt sitten sain kipinän puuhailla portteriin pikku päivityksiä lisää..
Turbo lähti tänään kohti fin-turboa ja pikku muokkauksia.
Keulan ritilät nyt maalaillaan mustaksi kun katto maalattiin kanssa mustaksi.
laittelen kuvia kun saan homman etenemään.
Nyt sitten sain kipinän puuhailla portteriin pikku päivityksiä lisää..
Turbo lähti tänään kohti fin-turboa ja pikku muokkauksia.
Keulan ritilät nyt maalaillaan mustaksi kun katto maalattiin kanssa mustaksi.
laittelen kuvia kun saan homman etenemään.
Oli toi katon mustaks vetäminen jo heti alussa suunnitelmissa.
Aluks kun toi maalattiin ni päätettiin että kattoa ei tarvi maalata kun ei ollu mitään sanomista maalissa, eli kevyt kiillotus ja teippiä päälle että tulee musta..
Sitten menin kysäsee teippausta ni sille olis tullu hintaa reilu 200€ no jätin sen sitten silloin tekemättä kun pidin hintaa pikkasen kovana..
Nyt auto käväs sitten maalaamolla parin valuman korjauksessa + takapuskuriin sain pikku jäljen aikaseksi, niin samalla vetästiin se katto maalilla mustaksi.
Aluks kun toi maalattiin ni päätettiin että kattoa ei tarvi maalata kun ei ollu mitään sanomista maalissa, eli kevyt kiillotus ja teippiä päälle että tulee musta..
Sitten menin kysäsee teippausta ni sille olis tullu hintaa reilu 200€ no jätin sen sitten silloin tekemättä kun pidin hintaa pikkasen kovana..
Nyt auto käväs sitten maalaamolla parin valuman korjauksessa + takapuskuriin sain pikku jäljen aikaseksi, niin samalla vetästiin se katto maalilla mustaksi.
Onkohan tuo minkälainen homma tehdä tuo sisävalo modi?
Kuinka paljon joutuu johtoja pätkimää/vetämään uutta katon sisään?
Hitto kun en muista enään tarkemmin hommasta.
Sen muistan että melkein meni heittämällä asennus.
Olisko joutunu valokatkaisijalta ottaa yksi piuha, jotta alas suunnatut ledit palaisivat kun valot laittaa päälle.
Paikalleen saantiin joutui kanssa jotain sorvaamaan eikä 100% istuvuus onnistu.
Taisi kiinnikkeiden ruuveille joutua tehdä muovin läpi uuden reiän, mutta onnistuu kyllä.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa