Golf GTI 2,0 GTI 85 kW -94. pomppaa päästöistä

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jouscar
-
Viestit: 54
Liittynyt: 20.8.2012 10:33

Golf GTI 2,0 GTI 85 kW -94. pomppaa päästöistä

ViestiKirjoittaja Jouscar » 1.10.2012 9:00

CO 3,3 - 6,4 ja HC 220-480, lambda vaihdettu (pistokkeelinen), venttiilinvarren kumit, ei tunge sinistä savua. Joutokäynti sekoilee, onko tuttua jollekkin?

Flameball
-
Viestit: 389
Liittynyt: 29.4.2006 12:06

ViestiKirjoittaja Flameball » 1.10.2012 9:33

lainausta netin syövereistä

Korkea HC-arvo voi johtua:
Viallinen lambda (voi vaikuttaa myös muihin arvoihin tai kaikkiin yhtä aikaa)
Viallinen katti -''-
Vialliset sytytysosat (pyörijä, jakajan kansi, tulpat ja johdot)
Venttiilivika koneessa
Tukkeutunut ilmanputsari
Katti ja Lambda liian kylmiä (auttaa kunnon kengitys)
Viallinen ilmamääräanturi??
Yleisesti ei polta kunnolla kaikkea polttoainetta

Ja jos jako heittää hampaalla niin voi olla kaikki arvot sekaisin

tähän lisäyksenä vielä, että luonnollisesti kone käy rikkaalla jostain syystä.

Onko ilmanputsari,tulpat,sytkäosat,sytytysennakot ja katti millon tarkastettu/vaihdettu? Näistä eteenpäin ihmettelemään. Joutokäynnin sekoilu voi johtua vuodoista, joten konepelti ylös ja katselemaan näkyykö kosteaa imusarjassa tai sen lähettyvillä missään. Kaikki alueet pitäisi olla kuivia ja puhtaita.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa