Polo vaihteisto

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

teemup
-
Viestit: 54
Liittynyt: 12.4.2011 19:24

Polo vaihteisto

ViestiKirjoittaja teemup » 11.9.2012 19:13

Kysyn tässä nopeasti kun ei haulla löytynyt suoraa vastausta.

Kiikarissa 2004 mallin alle 300tkm ajettu sdi polo halpaa työajoa silmälläpitäen. Onko tuossakin isurkea 020 tyypin vaihteisto? Onko autossa muuta isompaa (kallista) vikaa odotettavissa. Eikö vaparikoneen luulis olevan aika varma?

Missä vw sdi/tdi malleissa sitten taas EI ole tuota 020 vaihteistoa? Noin 5000e ja sitä halvemmat yksilöt kyseessä.

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 11.9.2012 19:28

ei taida olla 020 laatikkoa likikään 2000-luvun laitteissa...

teemup
-
Viestit: 54
Liittynyt: 12.4.2011 19:24

ViestiKirjoittaja teemup » 11.9.2012 19:33

Sitten ole ymmärtänyt väärin. Ilmeisesti irtoilevia niittejä tms. ongelmia on silti tietyn mallisissa 2000-luvun laatikoissakin?

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 11.9.2012 19:39

On niitä joitain tapauksia täällä näkynyt... tainnut olla enimmäkseen pienten bensakoneiden laatikoissa.. sdi:stä en osaa varmaa sanoa

Yleisesti on tainnut TDI-koneet olla vahvempia rakenteeltaan (myös laatikot?) kuin SDI:t, eipä noissa kulumisen kannalta taida juuri muuta (ainakaan kovin kallista) eroa olla kuin ahdin...
Mutta rakenteellisiin eroihin en uskalla tarkemmin ottaa kantaa, joku enemmän tietävä voisi kommentoida :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa