vw caddy 1.6tdic -83 ja Bora 1.9 -01

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Vilitsi
-

vw caddy 1.6tdic -83 ja Bora 1.9 -01

ViestiKirjoittaja Vilitsi » 27.8.2012 19:22

Elikkäs tämmönen pieni muotonen projekti, tullut minulle siskolta(navetta autona ollu:D) aika lailla tuommoisena, kasikolmonen lyhennetyllä lavalla varustettu 1.6td RA caddy.
Itse olen pumpun säätänyt ja ahdot nostanut leveliä ylemmäs ~1,0-1,2bar
Autossa jo tullessaan:
nishimoton cooleri, kkk26turbo, gti sisusta recaroita ja mittaristoja myöten, jostaki vehkeestä lehtijouset takana ku näyttää puolta leveemmiltä ku caddyn omat(4lehtiset muistaakseni)
tulossa:
Garretin gt2056v, 1.9td kansi, eri imusarja, pari paikkaa, gtin vetonivelet, jäähdlevyt eteen ja muuta mukavaa, ehkä jos jaksan ni teen projekti osionki
Kuvia:
Kuva

Kuva
kaverikuva:)
Kuva

Käyttö kulkineena omistan -01 Boran 1.9kiisseli koneella, voitte kuvitella kuinka etanalta tämä tuntuu caddyn jälkeen :D tää on tullu ihan originellinä mulle ja pari pakollista juttua oon tehny tähän: Tummat lasit joka nurkassa(eessä 70% ja takana 30%) tatechniksin alusta, vanteet, humppa vehkeet ja tuo v6 lippa että vois etes muut luulla tätä teho myllyksi:) talveksi tulossa keenoneilla 4x225mm lisävaloja rallimallin telineessä ja ksenonit tottakait!:
Kuva

rattorina:
Kuva

Jak3
-

ViestiKirjoittaja Jak3 » 27.8.2012 19:39

Kappas, kaverin kunnostama caddy. -08 hiekkapuhallettu täysin, hitsattu ja tehty koko auto uusiksi, tekniikka turbotettu vaparista. Turbo oli ainaki sillon K24 ja puskuriki oli paikoillaan, myydessä vuonna 2010. Seuraava omistaja ajo auton kivikkoon 100km/h vauhista niin että oli menny alatukivarsi ja vetari poikki, jonka jälkeen näky myynnissä tonnia kalliimmalla mitä kaverilta lähti :D Mutta vissiinki koppa itessää säilyny suorana.

Vilitsi
-

ViestiKirjoittaja Vilitsi » 27.8.2012 20:24

joo, sisko sen sillon osti, tommosesta ei oo ollu tietoa mutta koripenkissä käytin ku koulua kävin ni suoraltahan tuo näytti ja alustaki ihan ehjaltä, RA kone tuossa ainaki tällä hetkellä on paikoillaan. en muista nimeä keltä sisko tuon keväällä 2011 osti ja auto tullu minulle jouluna 2011

Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”