Olis semmonen ongelma portterissa että alakierroksilla ei tapahdu mitään mutta kun tulee 2500 kierrosta mittariin niin silloin lähtee vetämään. Katsoin vag-comilla ajon aikana pyyntiä ja toteutunutta painetta ja kyllähän ne ahdot laahaa alussa perässä ja paljon.
Edellisellä omistajalla oli lentänyt joko se hukkaportin tanko pois tai sitten siitä oli tippunut vain se pultti, en saanut ihan selvää että kumminko oli käynyt.
No sitä on nyt sitten joku korjannut ja mietinkin että vaikuttaako se hukkaportin tangon pyörittely tuolla lailla vetoalueeseen vai onko n75 finaalissa vaiko turbo?
Autolla on ajettu 533tkm mutta ei se ahdin ääntele ja kummiskin yläkierroksilla pelaa
T4 2.5 tdi vajavaiset ahtopaineet
Valvoja: ffp jäsenet
Daword: Ei ole noin kova piikki vakiona. Ootko lisänny syöttöä, jumittaako siivet, onko alipainevuotoa tai n75 sökönä ettei heti liikuta siipiä? joskus katottu niin vakio 1.0 bar, 66kw:ssä 0.9 Voi se ahtopiikki olla 1.4, mielestäni ei vakiona. Pakopaineet on sitte aika korkeat jos tekee ahtopiikkiä. Eli pakopaine väkisin pistää turbon pyörimään josta seuraa ahtoiikki. Normaalisti toimiessaan turbo saa voimansa pakokaasun virrasta, ei paineesta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa