päänvaivoja golf 3 gti 8v aac -94

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

-Spegu
-
Viestit: 159
Liittynyt: 6.12.2010 19:19

päänvaivoja golf 3 gti 8v aac -94

ViestiKirjoittaja -Spegu » 26.7.2012 16:38

Jonkin verran olis kiire

Pieniä pään vaivoja: -Kojelaudan takaa kuuluu kiusallista surinaa, suoraan keskipuhaltimien takaanta, surina alkaa jo kun pistää pelkästään virrat piälle, eli ei johtu mistään moottorin aiheuttamasta resonoinnista. Mistä vois johtua? -Tyhjäkäynnilla kolisee, ei aina mutta välilla kolisee ja välillä ei, ihan kuin putki olis huonosti kiinni ja heiluu eessun taassun hakaten pohjaa, mut putki tuntu olevan ihan hyvin kiinni eikä heilunut yhtään kun viimeksi toissapäivänä kävin paikkaamassa pakosarjan ja katin välistä liitosta joka vuoti. Mikä vois kolista? - ja viimeinen: Ei tahdo aina lähteä käyntiin, eli kun nykäsen virrat tauluun, bensapumppu suhahtaa, eli aintaa painetta, mut sit kun starttaan niin välillä saa sahata sen 3-5 sec ennen kuin hörhtää käyntiin, ja sillonkin tuntuu et vähän kinkkisesti lähtee pyörittää, joskus taasen hurahtaa sekunniksi ja sammuu. Lueskelin jostain että ajonesto herjaa, mutta tuntuu tekevän molemmilla avaimilla samalla lailla, eli vika ei ole avaimissa. Noissahan se ajonesto taitaa olla, ainakin virtalukon ympärillä on semmonen ruskeahko kehä muovien alla jonka kun nakkaa sivuun niin ei lähe käyntiin. En ole viellä koittanut vaihtaa tulppia tai muuta. Täytyy kokeilla vaihtaa ne ja kattoo sytkä läpi ettei iske ohi missää. jos ei auta niin jää see ajonesto viimiseks variaatioksi, ja siihen suunnittelin jo ohittamis menetelmää. Rimeltä kun saa alta 20e murikan jolla voi ohittaa tuon estovärkin, sillon ei tarvis huolehtii enää siruista/muista... jos jollain on jotain hyviä kikkoja tai kokemuksia nuista niin hattu kourassa otetaan vastaan :) ja sit tällänen Of topicci: Vanhasta kolvistani kun olen tekemässä rottaa, ja se on jo aika hyvillä mallilla, ruosteessa ja ruma, mut nyt tekis mieli pistää keula katuun, rahaa en siihen enää investoi kun menee muutaman kk päästä paaliin kun ei jaksa ja kiinnosta kunnostaa. Miten on, jouset pöydälle ja rälläkällä kierros/pari pois? Miten tämä hoidetaan? Täytyy vissii purkaa koko tolppa osiin jotta jousen voi turvallisesti poikkasta ettei tuli vauhdilla vaikka omaan naamariin?? Ja kyllä ne jotka sanovat että ei hyvä idea niin ei haittaa, autolla ei olekkaan tarkotus ajella kylärinkiä vaan se viedään reilun viikon kuluttua näytille ja sen jälkeen liikenteestä poies ja myyntiin osina tai kokonaisena. Pitkää ja sekavaa lorua taas puski mutta koittakaa kestää :)) Kettu kuittaa

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 26.7.2012 19:30

Tuollaisella jäsentelyllä on kuin lakitekstiä lukisi. Ei jaksanut toista riviä pidemälle...

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 26.7.2012 19:44

Ja lisäksi tämä on tupla...

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 26.7.2012 20:26

^kolmas jäsenneltynä: click


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa