Miten isommat bensalinjat kakkoskoppaiseen?
Valvoja: ffp jäsenet
Miten isommat bensalinjat kakkoskoppaiseen?
Muutamaa astetta vireämpi dieseltekniikka kaipaa vakiota isompia polttoaineputkia, mutta ongelmana on tankissa olevat lähdöt.
Kakkosessahan on tuollainen jousitettu imusuppilo tankin sisällä, ja polttoainemittarin anturi on kiinni samassa hässäkässä. Kyseessä on siis diesel- ja kaasutinmallinen tankki, eli siirtopumppua ei ole eikä tule.
Miten olette toteuttaneet isommat lähdöt tuohon tankin suppilohässäkkään?
Käytössä on kakkosen kaasari- ja dieseltyyppiset tankit ja niiden imusuppilot, samoin mk3 Golfin dieseltankki.
Tuohon kolmoskoppaisen tankin imusuppiloon olisi enemmän tilaa porata alkuperäisten viereen uudet reijät.
Alkuperäisiä lähtöjä ei kai oikein järkevästi voi muuttaa, kun siellä on tuo joustosysteemi; mutta jos teen viereen uudet lähdöt ja tukin vanhat, miten saan esisuodattimen uusille lähdöille ?
...ja ennen kaikkea tärkein kysymys: dieselissä ainakin on eräänlainen kerääjäsäiliö tuon imusuppilon pohjassa; paluulinja tulee muoviseen säiliöön eikä suoraan paljaana tankkiin. Tuo rakennehan ehkäisee ilmakuplia polttoainelinjassa kun tankki on tyhjähkö.
Neuvoja kaivataan kovasti! Tämä on pitkäaikaisen projektin viimeinen iso kompastuskivi.
Kakkosessahan on tuollainen jousitettu imusuppilo tankin sisällä, ja polttoainemittarin anturi on kiinni samassa hässäkässä. Kyseessä on siis diesel- ja kaasutinmallinen tankki, eli siirtopumppua ei ole eikä tule.
Miten olette toteuttaneet isommat lähdöt tuohon tankin suppilohässäkkään?
Käytössä on kakkosen kaasari- ja dieseltyyppiset tankit ja niiden imusuppilot, samoin mk3 Golfin dieseltankki.
Tuohon kolmoskoppaisen tankin imusuppiloon olisi enemmän tilaa porata alkuperäisten viereen uudet reijät.
Alkuperäisiä lähtöjä ei kai oikein järkevästi voi muuttaa, kun siellä on tuo joustosysteemi; mutta jos teen viereen uudet lähdöt ja tukin vanhat, miten saan esisuodattimen uusille lähdöille ?
...ja ennen kaikkea tärkein kysymys: dieselissä ainakin on eräänlainen kerääjäsäiliö tuon imusuppilon pohjassa; paluulinja tulee muoviseen säiliöön eikä suoraan paljaana tankkiin. Tuo rakennehan ehkäisee ilmakuplia polttoainelinjassa kun tankki on tyhjähkö.
Neuvoja kaivataan kovasti! Tämä on pitkäaikaisen projektin viimeinen iso kompastuskivi.
Itellä oli td pösö ihan ve4 pumpulla ja ruiskun tankki mistä työnsi pumppu 3bar paineella kamaa. Kyllähän se jonkun aikaa kesti mutta sitten alko vuotaa muutama tiiviste jakajasta.
Kaipa sinne vois vaikka tämmönen tai jos rahamiehiä on niin tämmönen.
ps. jos linkit ei toimi niin tuotekoodit on 28-1202 ekalle ja tokalle 28-1210
Kaipa sinne vois vaikka tämmönen tai jos rahamiehiä on niin tämmönen.
ps. jos linkit ei toimi niin tuotekoodit on 28-1202 ekalle ja tokalle 28-1210
Siirtopumpulla tarkoitan kyllä itse ihan jotain muuta kuin painepumppua.
No siis en tuota painepumppua kyllä tarjonnutkaan, kunhan kerroin vain että koitin semmoista ja ei toiminut hyvin. Itse en usko että tuommosella mitä motonetistä linkkasin niin saisi pumppuun liikaa painetta kun onhan sielläkin kuitenkin paluulinja.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa