Semmosee törmäsin että takavalot elää omaa elämää. Jarruavkun painaa niin syttyy molemmat takavilkut "jarruvaloiksi", vilkun kun laittaa päälle niin takavalot vilkkuu ihan miten sattuu ja molemmilta puolilta, yhdessä vaiheessa heijastu myös etuvilkkuihin jolloin parkit edessä vilkkuivat vilkkujen tahtiin.
Jos laittaa virray päälle mutta ei käännä katkasiasta valoja ja laittaa vilkun vaikka vademmalle niin molemmat takavilkut vilkkuvat saman aikaisesti.
Jarrua painaessa syttyy myös sumarin merkkivalo.
Missä vika.
Oon koittanu vaihtaa lamppupohjaa, kartonu pikasee johdot takaa läpi, koittanu vetää uudet maadotukset ruskeisiin johtouhin niinkuin yhdessä keskustelussa neuvottiin.
Koitettu vaihtaa katkasia yksikköä kabiinista.
Pihassa on nyt kaksi samanlaista golffi ja molemmissa sama vika. Toisee se tulibihan yllättäen ja toinen kärsi siitä jo osto hetkellä.
Hajoaa kohta pää joten jokainen vinkki ja kikka otetaan hattukourassa vastaan..
sähkö vikaa golf gti mk3
Valvoja: ffp jäsenet
Ei nyt ihan automerkki kohtaa, mut emännän mondeossa oli kans takavilkuilla vastaavaa vikaa. Tosin vaan vilkku lakkasi toimimasta takana kun jarrua painoi samalla.
Syyllinen löytyi siitä muovipistokkeesta joka tulee takavalolle. Oli sulanut sisältä ja otti johonkin. Piti purkaa koko pistoke ja vähän uutta piuhaa tilalle.
Syyllinen löytyi siitä muovipistokkeesta joka tulee takavalolle. Oli sulanut sisältä ja otti johonkin. Piti purkaa koko pistoke ja vähän uutta piuhaa tilalle.
Vika selvis, maadotin oik takavalon uudestaa, pelas hetken, sit ku luulin jo et jes toimii nii paskat, iskin muut liittimet kiinni nii meni sekasin.
Tähän päädyin,
Takalasin lämmittimen lliittimen jätin auki, ja sähkö tepillä kirrasin vas valon liittimen tiettyy asentoo siihen asti kunnes saan uudet pohjat.
Pelaa toistaseks.
Tähän päädyin,
Takalasin lämmittimen lliittimen jätin auki, ja sähkö tepillä kirrasin vas valon liittimen tiettyy asentoo siihen asti kunnes saan uudet pohjat.
Pelaa toistaseks.
Muute, osaako joku kertoa että minkä takia mun gmk 3 gti neliovisessa kolperossa on kuskin takana lattia noin 10 senttia korkeammalla, siinä on sellanen "tasanne" maton alla. Pohja siitä kohdasta näyttää ihan ehjältä. Vähän rasittavaa jos vähän pidempi jässikkä istuu kyytii nii polvet hakkaa naamaria..
Muute, osaako joku kertoa että minkä takia mun gmk 3 gti neliovisessa kolperossa on kuskin takana lattia noin 10 senttia korkeammalla, siinä on sellanen "tasanne" maton alla. Pohja siitä kohdasta näyttää ihan ehjältä. Vähän rasittavaa jos vähän pidempi jässikkä istuu kyytii nii polvet hakkaa naamaria..
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa