2,0 tdi + dsg n 200tkm uskaltaako ostaa?
Valvoja: ffp jäsenet
2,0 tdi + dsg n 200tkm uskaltaako ostaa?
Elikkäs katselemassa otsikon mukaista v sarjan golffia
Koneena se 140 hv ja dsg llä olevaa powerdieseliä.
Ajomäärältään siinä 160 - 200 Tkm
Foorumia lukeneena mietityttää sen dsg:n kestävyys sekä turbon ja kaksoismassa vauhtipyörän ongelmat.
Kumminkin ajan sen 40 tkm vuodessa pääsääntösesti matka ajoa
Ja kestävää peliä kaipaisin.
Et jos tuommoista haen niin mitä kannattaa tarkistaa / kuunnella / kysyä..
Ettei ihan shittiä käsiinsä saa. Liikkeestä hommaan kumminkin..
Niin jotain takuuta on ?
Kiitos vinkeistä.. [/i]
Koneena se 140 hv ja dsg llä olevaa powerdieseliä.
Ajomäärältään siinä 160 - 200 Tkm
Foorumia lukeneena mietityttää sen dsg:n kestävyys sekä turbon ja kaksoismassa vauhtipyörän ongelmat.
Kumminkin ajan sen 40 tkm vuodessa pääsääntösesti matka ajoa
Ja kestävää peliä kaipaisin.
Et jos tuommoista haen niin mitä kannattaa tarkistaa / kuunnella / kysyä..
Ettei ihan shittiä käsiinsä saa. Liikkeestä hommaan kumminkin..
Niin jotain takuuta on ?
Kiitos vinkeistä.. [/i]
6kk. tuotevirhevastuuhan noissa on, joka kattaa autossa ostohetkellä olleet viat. Esim. turbo varmaan lukeutuu tuon takuun piikkiin jos nyt heti porsii, koska auton voisi olettaa olevan tarkistettu.
DSG:stä on muutamaa eri versiota. Vanhemmissa on ollut ongelmia, mutta pääsääntöisesti nuo ovat luotettavia jos vain öljynvaihdot on tehty.
Omalla vitoskorin Golfilla on nyt ajettu 173tkm ja vielä mennään alkuperäisellä kytkimellä, vauhtipyörällä ja turbolla. Kohta 80tkm olen tuolla itse ajanut ja ainoa korjausta vaatinut vika on ollut toinen etuiskari. Kaikkea muuta pientä on tullut laitettua lähinnä omaksi iloksi.
DSG:stä on muutamaa eri versiota. Vanhemmissa on ollut ongelmia, mutta pääsääntöisesti nuo ovat luotettavia jos vain öljynvaihdot on tehty.
Omalla vitoskorin Golfilla on nyt ajettu 173tkm ja vielä mennään alkuperäisellä kytkimellä, vauhtipyörällä ja turbolla. Kohta 80tkm olen tuolla itse ajanut ja ainoa korjausta vaatinut vika on ollut toinen etuiskari. Kaikkea muuta pientä on tullut laitettua lähinnä omaksi iloksi.
Niinpä, automaatti on kiikarissa ja pitkän matkan takia diesel.
Mut eipä wolkkarilta ole muita automaatteja tarjolla kuin dsg.
Ja onhan niitä myyty yks mailman sivu täyteen.
Ja tottahan se että ne joilla kaikki on hyvin niin eivät sitä kuuluta, ja uskoakseni vain osa volkkarin omistajista on täällä foorumilla.
Ja autokauppa on aina arpapeliä, koskaan et tiedä mikä hajoomassa käytetystä..
Mut eipä wolkkarilta ole muita automaatteja tarjolla kuin dsg.
Ja onhan niitä myyty yks mailman sivu täyteen.
Ja tottahan se että ne joilla kaikki on hyvin niin eivät sitä kuuluta, ja uskoakseni vain osa volkkarin omistajista on täällä foorumilla.
Ja autokauppa on aina arpapeliä, koskaan et tiedä mikä hajoomassa käytetystä..
Hmm, skodahan käyttää ihan samaa pakettia ja muutamat auditkin, ja niitä on markkinoilla aika paljon, ainakin skodaa. Ja monessa yli 300 tkm. Noh ei ne ihan paskoja voi olla
Ja miettinyt myös bmwtä. Noh se on eri lukunsa.
Ollu kumminkin erittäin tyytyväinen tähän foorumiin..
Päätöksen teko hankalaa.
Toyota ja BMW olis sit ketjulla.. Hmm.
Ja miettinyt myös bmwtä. Noh se on eri lukunsa.
Ollu kumminkin erittäin tyytyväinen tähän foorumiin..
Päätöksen teko hankalaa.
Toyota ja BMW olis sit ketjulla.. Hmm.
parilla kaverilla on dsg vaihteisto ja toisella rullattu 310tkm ja toisella 280tkm
ekaan on tehty vaihteistoon remppa 20tkm sitten, puoliksi autoliikkeen piikkiin. jälkimmäinen pelitää mutta huoltokirjassa on merkinnät vaihteisto remontista 210tkm kohdalla.. muuten toimii siinä kuin muutkin aut. lootat
enkä yhtään ihmettele jos jotain huoltoo oltas jo tollasiin +300tkm ajettuihin dsg kulkineisiin tehty.. eli kyllähän noita näkee liikenteessä paljon ajettuina ja huollettuina.
mun mielestä rahaa palaa jokaisen uuden miks ei vanhemmankin auton kunnossa pitoon paljon tai erittäin paljon mikäli mielii kulkineen pitää itsellään pidempäänkin hyvässä kunnossa.
Kaikki ne toimii ja joskus rikkuu, merkistä riippumatta.
ekaan on tehty vaihteistoon remppa 20tkm sitten, puoliksi autoliikkeen piikkiin. jälkimmäinen pelitää mutta huoltokirjassa on merkinnät vaihteisto remontista 210tkm kohdalla.. muuten toimii siinä kuin muutkin aut. lootat
enkä yhtään ihmettele jos jotain huoltoo oltas jo tollasiin +300tkm ajettuihin dsg kulkineisiin tehty.. eli kyllähän noita näkee liikenteessä paljon ajettuina ja huollettuina.
mun mielestä rahaa palaa jokaisen uuden miks ei vanhemmankin auton kunnossa pitoon paljon tai erittäin paljon mikäli mielii kulkineen pitää itsellään pidempäänkin hyvässä kunnossa.
Kaikki ne toimii ja joskus rikkuu, merkistä riippumatta.
-
- -
- Viesti:
kyllä ne toimii siinä missä muutkin mutta sitten kun ei toimi niin korjaus on pikkasen kalliimpaa. Kai sellasen ostaa uskaltaa kunhan öljyjä on vaihdeltu säännöllisesti.
huoltokirjassa mitä noissa 2 kunnostetussa dsg oli niin toises on vaihdettu kerran öljyt ja toiseen kahdesti, luulen että saattaa olla jotain tekemistä kestävyyden kanssa.
huoltokirjassa mitä noissa 2 kunnostetussa dsg oli niin toises on vaihdettu kerran öljyt ja toiseen kahdesti, luulen että saattaa olla jotain tekemistä kestävyyden kanssa.
Noh, nyt sit pihassa semmoinen golf V. 2.0 to dsg. Ajettu noin 158 Tkm. Ja yllärinä se et oli myös webasto asennettu vaikkei missään lukenut.. ( nettiautossa siis )
Ja vanha variant 99 td. 465 tkm. Meni vaihdossa Lahden rintajoupille..
Nyt selvittämään et koska on mitäkin tehty.. Tuo huoltkirja ei ole niin yksityiskohtainen, vaikka huollettu säännöllisesti..
Eli uuteen tekniikkaan tutustumaan,
Ja vanha variant 99 td. 465 tkm. Meni vaihdossa Lahden rintajoupille..
Nyt selvittämään et koska on mitäkin tehty.. Tuo huoltkirja ei ole niin yksityiskohtainen, vaikka huollettu säännöllisesti..
Eli uuteen tekniikkaan tutustumaan,
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”