Eli tyhjäkäyntiä käy vähän kuin pätkimällä. Paikallaan ollessa kun nostan kierrokset esim 2000rpm niin kierrokset eivät pysy siinä vaan seilaavat päälle ja alle pätkien. Ampuu myös putkeen jonkinverran kun kierrokset laskevat tyhjäkäynnille. Ajossa pelaa kyllä (toisinaan tuntuu vähän menohalut puuttuvan)
Sähkövikako?
Huomena tarvisi mennä pulkka katsastamaan ja mietin vain että kuinkakohan saa otettua päästöt kun kierrokset seilaavat.
Auto siis vm-93 golf 2.8vr6
kierrosten "seilaamisesta", VR6
Valvoja: ffp jäsenet
Mulla kans sylkee moottorijarrutuksessa aika paljon putkeen, sekä tyhjäkäynti käy todella alhaalla kun nostaa kaasun. Myös muunlaista pätkimistä on havaittavissa (tehot häviää koneesta kokonaan n.0.5s ajaks sitte takas 0.5s jne. pari kertaa ja sitte toimii taas hyvin).
Yleensä tälle on kai syynä se "kuuluisa" sininen lämpötila-anturi. Itsellenikin olen sitä veikannut viaksi, mutta varmuutta ei ole...
Yleensä tälle on kai syynä se "kuuluisa" sininen lämpötila-anturi. Itsellenikin olen sitä veikannut viaksi, mutta varmuutta ei ole...
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”