Elikkäs alkaa otsikon mukaisesta -99 golffista kuskin puoleinen vetari sanomaan sopimuksen irti. / peruutettaessa jos on vähän ylämäkeen niin rutisee pahasti.
Yms, tilanteet..
Siis, miten sujuu nopeiten ja helpoiten?
Napamutteri irti ja raidetangon pää irti myös.. Tartteeko muuta? Ja irtooko yleensä helposti. Vai pitääkin ottaa koko vetari irti.
Kiitos, Näitä remontteja ku en ole itse kovin paljoo tehny.
G3 aaz ulomman vetarin vaihto pika vinkkejä
Valvoja: ffp jäsenet
Kaikista helpoin taitaa kun:
- Napamutteri irti
- Sisempi vetari irti laatikon laipoista
-> vetari pöydälle ja nivel vaihtoon.
Tässä on se hyvä puoli että ei mee auraukset säätöön. Pelkkä raidetangon ulkopää irroitus ei taida riittää vaan täytyy ottaa alapallosta irti jolloin tulee aurauskulmien säätöreissu...
- Napamutteri irti
- Sisempi vetari irti laatikon laipoista
-> vetari pöydälle ja nivel vaihtoon.
Tässä on se hyvä puoli että ei mee auraukset säätöön. Pelkkä raidetangon ulkopää irroitus ei taida riittää vaan täytyy ottaa alapallosta irti jolloin tulee aurauskulmien säätöreissu...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 28 vierailijaa