Ajattelin vaihtaa kakkosgolfin alustan coilovereista takaisin alkuperäisempään suuntaan. Eli eibach pro-kit mikä oli autossa aikasemminkin ja siihen jotkut sopivat pamput.
Löytyi tuossa Konin patruuna malliset etupamput mitä ilmeisesti käytetty G60 autoissa? (golf, corrado, umpikeula passat)
Jos nuo meinaa laittaa alle niin mistähän kannattaisi metsästää noita iskarin runkoja? Tuntuu jotenkin että nuo alkaa olla purkuosinakin aika syöpyneitä? Saako edes VW:lta uutena kun etkakaan ei osaa tunne erikseen?
Ja tietenkin jos jollain pyörii nurkissa sopivaa ja käyttökelpoista osaa niin laittakaa viestiä.
G60 Patruunaiskarit
Valvoja: ffp jäsenet
Kiitos vinkistä!
Kävin vähän purkamoita läpi ja motonetissa, mutta noi "huollettavat" pamput näyttää olevan vähän kiven alla.
Jos noissa patruunoissa olis pulttikiinnitys pohjassa niin silloin voisi leikata melkein mitkä vaan pamput auki ja poraa pohjaan reiän jota kautta kiinnittää.
Taidan tilata jotkut toiset pamput ja katsoa jos nämä saisi eteenpäin. Tein jo myynti-ilmon jos näistä jollekkin olisi iloa:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=875933
Saa toki vielä tarjota jousijalkoja jos niitä sattuu jostain löytymään ja on käyttökelpoisia.
Kävin vähän purkamoita läpi ja motonetissa, mutta noi "huollettavat" pamput näyttää olevan vähän kiven alla.
Jos noissa patruunoissa olis pulttikiinnitys pohjassa niin silloin voisi leikata melkein mitkä vaan pamput auki ja poraa pohjaan reiän jota kautta kiinnittää.
Taidan tilata jotkut toiset pamput ja katsoa jos nämä saisi eteenpäin. Tein jo myynti-ilmon jos näistä jollekkin olisi iloa:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=875933
Saa toki vielä tarjota jousijalkoja jos niitä sattuu jostain löytymään ja on käyttökelpoisia.
Mitä eroa G60 etujousituksessa muuten on tavalliseen kakkikseen, tai 16V GTI:hin verrattuna? Rupes kiinnostamaan, ja Konin product finder ei tosiaankaan tarjoo noita muuhuin kuin juuri G60-golfiin, corradoon ja umppari-passattiin. Monet muut tuntuu menevän enemmän ristiin akselilla golf2-corrado-vento-golf 3-toledo
Kyllähän siellä yläpäässä voi käyttää melkein mitä rojuja tahansa. G60 kumit jos haet esim motonetista niin saat samat kun umpikeula pasaatissa.
Varaosanumerosta näkee myös että jousilautanen ja kumi on muuten sama numero mutta vakio kakkiksessa 191 alkuinen ja G:ssä 357 alkuinen mikä viittaa passattiin. Corradossa sama homma (ei VR6).
VR6 tuenta tosiaan voi nostaa keulaa hieman, ellei oo painoa kompensoimassa ;).
Tässä on tämä VR6 tuenta mikä on linkattu vortexista varmaan aikaiseminkin. Taitaa olla VR6 Corrado:

Varaosanumerosta näkee myös että jousilautanen ja kumi on muuten sama numero mutta vakio kakkiksessa 191 alkuinen ja G:ssä 357 alkuinen mikä viittaa passattiin. Corradossa sama homma (ei VR6).
VR6 tuenta tosiaan voi nostaa keulaa hieman, ellei oo painoa kompensoimassa ;).
Tässä on tämä VR6 tuenta mikä on linkattu vortexista varmaan aikaiseminkin. Taitaa olla VR6 Corrado:

kun tosiaan G60:iin on ihan samanlaista (=paskaa) laakeri-kumi-integraattia tarjolla kuin peruskakkiksiin.
eikä taia enään olla oikein tarjolla tuohon etupäähän kumista parempaa kuin metallinen yläpää. uretaanisesta varaosamyyjä soitteli ympäriinsä mistä sais niin tuli ei oota vastaukseksi. metallinen kyllä löytyy. hinta oli sit suolainen mutta ei ihan helposti mene paskaksikkaan
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google Adsense [Bot] ja 31 vierailijaa