Cordoba hommia

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

56fl215
-
Viestit: 9
Liittynyt: 3.7.2012 19:20

Cordoba hommia

ViestiKirjoittaja 56fl215 » 3.7.2012 19:33

Morot! Eli pitäis lähtiä hakemaan tällasta vm 99 tdi farkku kordobaa. Mitä kannattaapi ennen ostoa autosta tarkistaa? Tietyt tyyppiviat?
Jos sattuu että pirssi lähtee mukaan, niin valmiiksi jo pari kysymystä:
Näistä paras coilover sarja (mitä enempi putoaa sen parempi):V-maxx, JOM, vaiko TA-teknix. Auto on malliltaan siis vario.
Autosta löytyy vebasto, josta kuitenkin näyttö paskana. Saako mistään erikseen käytettyjä näyttöjä? Kuinka leveitä vanteita olette tämmöseen kamppeeseen saanut mahtumaan alle?

Autosta löytyy jo valmiiksi evrymod. Seuraava askel piristykseen tieten suuttimet? ja bleedaus+ dp ja putkisto. Kyseessä olisi siis ensimmäinen Diesel autoni, joten näistä äskeisistä säätämisistä vähän jos sais lisätietoa, Ja kone tyyppi ilmeisesti AHU?

..edit.. Piristys hommiin löysinkin jo apuja holysmoken sivuilta. Mutta Coiloveri hommaan ja muuhun tarttis vielä tietua

-56fl215

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 3.7.2012 20:09

Tyyppivikoja on takaluukun johtosarja,lukkojen jäätyminen.
Muuten tollanen on loistava auto jos vaan on vähänkään huolta pidetty.
Kato mitä huoltoja on tehty esim: jakopää.
Ruostevikoja noissa ei hirveesti ole mutta toki suolattuja yksilöitäkin löytyy että tutkimalla ja koputtelemalla noikin löytyy.
Koneesta tarkastaisin että onko vesiputket kovina ajon jälkeen ja onko paisarissa öljyhyhmää ja öljytikussa vesihelmiä.
Samahan se melkein noissa halpis säädettävissä alustoissa on minkä laitat.
Apujouset mäkeen niin saa melko tonttiin jos ajettavuudella ei ole väliä.
Mun ex cordo näytti Tältä Ta-technixin alustalla ja 17" vanteilla.

56fl215
-
Viestit: 9
Liittynyt: 3.7.2012 19:20

ViestiKirjoittaja 56fl215 » 3.7.2012 20:23

nonii asia selvä! Siittimellä tosiaan ajettu 260tkm ja jakopää remppa tehty aika just.
Jom nuista näyttää edukkain olevan, liekköhän ihan susi :D. Webaston näyttö pitäis sitte vielä jostain metsästää.

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 3.7.2012 20:27

Siittimellä tosiaan ajettu 260tkm

Lukeeko mittaristossa Total teksti?

Iso-Jaska
-
Viestit: 1784
Liittynyt: 23.7.2003 11:02

ViestiKirjoittaja Iso-Jaska » 3.7.2012 20:30

Webaston näyttöjä ts. kelloja saapi vaikka Ebaystä kympillä. Onko kello muodoltaan neliskanttinen vai ovaali?
Pika-apua ovaalin muotoisen kellon puuttumiseen saanee http://www.nettivaraosa.com/autotarvikk ... eet/671401 samalla kauko-ohjauskin jossa riittää kantavuus kunhan gsm-verkko on.

Kone on arvailemasi AHU, pomminvarmaa tekniikkaa.

56fl215
-
Viestit: 9
Liittynyt: 3.7.2012 19:20

ViestiKirjoittaja 56fl215 » 3.7.2012 21:14

Okkeep, kiitoksia vinkistä!
Juu lukee total.

56fl215
-
Viestit: 9
Liittynyt: 3.7.2012 19:20

ViestiKirjoittaja 56fl215 » 3.7.2012 22:15

Minkälaisiin lukemiin pääsee jos vaihtelis suoraan tuon fin-turbon gt15/20, suuttimet, ja kasailis 3" putken? ja onko paljon eroa tuohon 17/20.

Ja nuita isompia suuttimia löytyy mistä? :D

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 3.7.2012 22:33

Suuttimia kysy täältä
Kyllähän noilla sinne +150hp pitäis päästä helpolla.Älä unohda kytkintäkin päivittää..
Yhessä mun vanhassa toledossa oli 17/20 racet,cooleri,3"downpipe, 11mm nestepää ja vakio ohjelma 202hp/416nm


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa