SEAT KORDOBA 1.9 TDI - 98
moro. tietäiskö joku mistä johtuu ku ajat alle 100 km/h ni tehot on tallella ja auto liikkuu hyvin, mutta ku ajat vähä aikaa tasakaasulla 100 km/h ni pätkäsee tehot niin että jos on pieniki mäki ni vauhti laskee vaikka pittää kaasua pohjasa ja kun käyttää virtoja pois ni tehot tullee takasi ja jos humppaat kaasua koko ajan ni ei pätkäse tehoja ja ku kiihytät kaasu pohjasa ni 120-140 välillä pätkäsee tehot, ilmamassamäärämittari on vaihdettu ku ei ollu tehoja ennää alle 100 vauheisakkaa ni alako liikkuu mutta pätkii nyt tehoja, tullee ajettu pitkää matkaa ni ei viittis koko ajan humpata kaasua ku mennee nii hirviästi sitte diisseliä ku humppaa ja ei oikee viittis iliman tehoja ajjaa ku hyytyy ylämäkkeen eikä vihtis koko ajan vauhisa käyttää virtoja pois, jos tiiät jotaki tai on omakohtasta kokemusta ni vastaa kiitos ni sais auton kuntoon :)
seat kordoba 1.9 TDI -98 pätkii tehoja missä vika?
Valvoja: ffp jäsenet
prikulleen sama vika.. ilmamassamittarin vaihdoin mut vika jatkuu.. mietein kans tuota n75 vaihtoa. ilmeisesti oikee nimi mangneetti venttiili tai ahtopaine solenoidi. kustantaa about 100e myös piuhat tarkastan huomenna vuotojen varalta, suosittelen myös sulle tarkastusta.
mut ilmota jos löydät vian :p
mut ilmota jos löydät vian :p
prikulleen sama vika.. ilmamassamittarin vaihdoin mut vika jatkuu.. mietein kans tuota n75 vaihtoa. ilmeisesti oikee nimi mangneetti venttiili tai ahtopaine solenoidi. kustantaa about 100e myös piuhat tarkastan huomenna vuotojen varalta, suosittelen myös sulle tarkastusta.
mut ilmota jos löydät vian :p
e: kuulemma tuota egr venttiiliä ohjaavaa n18 voi koittaa tuon n75 tilalle.. pitäs vw liikkeen mukaan toimia suhkot samallalailla
mut ilmota jos löydät vian :p
e: kuulemma tuota egr venttiiliä ohjaavaa n18 voi koittaa tuon n75 tilalle.. pitäs vw liikkeen mukaan toimia suhkot samallalailla
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa