Värikoodit sekä sisällä että ulkona pyrittiin pitämään lähes samoina edeltäjän kanssa, unohtamatta pakollisia varusteita joka karsi vaihtoehtoja aika rajusti.
Lopulta sopiva yksilö löytyi Wolfsburgista ja kävin sen noutamassa "kotiin".
Varustelistaan kuuluu mm:
-Sähkönahat
-Iso navi (joka päivittyi 2011 malliseen)
-Parkki+sadetutkat
-Xenonit
-Ajastettava oem webasto
-Yms..
Näin siis mentiin viime syksy..


Talvi meni ilman mitään mullistavia muutoksia ja alla pyörivät 18" audin oem felgenit.
Kevään saapuessa tarttui tuollaiset keskin replicat ebaysta:

Ja niinden väri vaihtui jo ennen allevaihtoa vw:n individual-listasta löytyneeksi sommelierrotiksi.
Päälle kiepsautin 215/35+225/35R18 yokohamat.
Sitten nämäkin valmiina olleet osat alkoivat pikku hiljaa löytää paikkaansa H&R:n tolppien kaveriksi..


Ja lopputulos alustan osalta oli seuraavanlainen:
maltillinen madallus saavutettu..

Näiden lisäksi paikkansa löysivät myös mk6 R mallin helmat jotka eivät juurikan valitettavasti erotu hämärissä kuvissa.


Nyt alkaa pikkuhiljaa pyöränkulmatkin olemaan ainakin omaan silmään kohdillaan kun on osannut päättää ajokorkeuden.
Camber-erossa on päästy myös parempaan suuntaan.
Joka nurkassa menee tällä hetkellä 3astetta camberissa rikki mutta yllättävän hyvä se on vielä ajella niin näin siis mennään:

Päivittelen parempia kuvatuksia kun sellasia tulee.