Omistan golf v:n, ajettu lähemmäs parisataa tuhatta.
Tänään illalla jarrupoljin meni yhtäkkiä kovaksi ENNEN käynnistystä, piti käsijarrulla pysäyttää auto rinteessä olevalla parkkipaikalla. Kun käynnistin auton, jarru alkoi toimia - en tosin uskaltanut kokeilla jarruttaa kovin kovasti.
Mikään huolto ei ole enää auki, uskallanko ajaa autolla mihinkään? Kokeilin kotipihassa jarrupoljinta, sama juttu kun virta ei ole päällä. Jarrunestesäiliötä vilkaisin, nestepintaa ei näy, korkkia en alkanut raplaamaan auki, kun kone on vielä kuuma (juu nainen täällä on asialla, kuten nimimerkistäkin näkyy).
kova jarrupoljin
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 3
- Liittynyt: 18.6.2012 18:40
Joo kyllä autoissa yleensä alipainevaraaja (-akku) on että ei yllättäen vaikka moottorin sammuessa tule tilannetta että voimat ei riitä tarpeeksi tehokkaaseen jarrutukseen - sen paremmin tiedä näistä että voiko olla integroituna itse tehostimeenkin?
Tästä varaajasta riittää tehostusta painallukseen- pariin, eli jos poljin heti kova niin pääsee vuotamaan alipaineet pois (-tai siis normaalipaineet varaajaan...) vuoto voi olla vaikka vuotavassa letkussa tai sitten suuntaventtiili vuotaa.
Tästä varaajasta riittää tehostusta painallukseen- pariin, eli jos poljin heti kova niin pääsee vuotamaan alipaineet pois (-tai siis normaalipaineet varaajaan...) vuoto voi olla vaikka vuotavassa letkussa tai sitten suuntaventtiili vuotaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 107 vierailijaa