Tankauksen kikka kuutoset. Ne märät pistoolit.
Valvoja: ffp jäsenet
Tankauksen kikka kuutoset. Ne märät pistoolit.
Mitäs kikkoja käytössä ettei kädet sotkeennu.
Täytyykö kuskata mukana kertakäyttöhanska pakettia.
Ammattilaiset käyttää sitä yhtä nahkrukasta vuodesta toiseen mikä haisee mukana :)
On meinaa tosi harvoin et osuu puhdas pistooli tankilla.
Kylmäasemilla varsinkin kun ei ole käsienpesu mahdollisuutta.
Täytyykö kuskata mukana kertakäyttöhanska pakettia.
Ammattilaiset käyttää sitä yhtä nahkrukasta vuodesta toiseen mikä haisee mukana :)
On meinaa tosi harvoin et osuu puhdas pistooli tankilla.
Kylmäasemilla varsinkin kun ei ole käsienpesu mahdollisuutta.
Eipä noita märkiä pistooleja ole itelle sattunut eteen kuin raskaankaluston tankkauspisteissä. Jos sattuu olemaan mukana, niin käytän hanskoja, käsipyyhepaperia tai yleensä olen käyttämättä mitään. Nopiaa se haituu dieselinkin katku.
Paperia on taitaa kuiten olla saatavillla jo jokaisella kylmäasemaalakin..?
Paperia on taitaa kuiten olla saatavillla jo jokaisella kylmäasemaalakin..?
Itse tankkaan aina sillattis että pistän tankinkorkin kahvan alle että ei tarvitse itse pidellä, ei kauheasti märkiä tapauksia tullut vastaan.
Meillä päin on semmoin lukitus klipsi polttoaine kahvoissa eli ei tarvitse kikkailla mitään kapulaa väliin ja toisekseen ei ole montaa märkää kahvaa tullut vaikka tulee n.40tkm vuoteen..
Täällä savonlinnass on kyl semmosia torspoja että kuivaa dieselpistoolia saa kylmäasemalta etsiä. Ei se haju joka on oikeestaa aika hyvä, mutta auton kylkeä pitkin valuva vana joka leviää ja kerää kaiken paskan itseensä.... saatana.
Mikkelissä ei ikinä ole tullut vastaa märkää pistoolia, ja oon omistanut dieselauton kymmenen vuotta. Heti kun ajaa sata kilometriä tänne itään niin saa sotkea kaiken kun pyörähtää asemalla. Ja ei täällä ole nesteen kylmäasemalla ainakaan paperia tarjolla. Sitten kun menee tuohon miehitetylle nesteelle niin on paperia ja kuiva pistooli, mutta ainekin maksaa 0,1 euroa enemmän.
Vai voisko se olla että täällä on eri huoltomies ja se ei osaa korjata pistoolia jos siinä on jotain vikaa että se valuttaa sitä ainetta?
Mikkelissä ei ikinä ole tullut vastaa märkää pistoolia, ja oon omistanut dieselauton kymmenen vuotta. Heti kun ajaa sata kilometriä tänne itään niin saa sotkea kaiken kun pyörähtää asemalla. Ja ei täällä ole nesteen kylmäasemalla ainakaan paperia tarjolla. Sitten kun menee tuohon miehitetylle nesteelle niin on paperia ja kuiva pistooli, mutta ainekin maksaa 0,1 euroa enemmän.
Vai voisko se olla että täällä on eri huoltomies ja se ei osaa korjata pistoolia jos siinä on jotain vikaa että se valuttaa sitä ainetta?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”