G60 Corrado
Valvoja: ffp jäsenet
G60 Corrado
Ongelmaa..
Auto strattaa normaalisti. Lämmettyään päättää sammua kesken ajon aivan kuin soppa loppuisi? Hetken jäähdyttyään (n. 5min) starttaa taas..
Mikähän tossa mättää?
Auto strattaa normaalisti. Lämmettyään päättää sammua kesken ajon aivan kuin soppa loppuisi? Hetken jäähdyttyään (n. 5min) starttaa taas..
Mikähän tossa mättää?
Haiskahtaa vähän sytytyspuolaongelmalta?
Mulla teki joskus (Ford tosin) samanlaista, ihan kuin polttoaine loppuisi, ensin nyki hieman ja sitten vain hyytyi. Samantien kun kokeili startata, niin ei oikeastaan lupaillutkaan, välillä ehkä vähän hörähteli. Kymmenisen minuuttia kun antoi jäähtyä, niin lähti taas kuin palmun alta.
Mietin pirun pitkään, että missä hitossa vika mahtaa olla, kunnes joku sanoi, että kokeilehan uutta sytytyspuolaa. Puola vaihtoon ja taas pelasi kuin Buickki konsanaan. :D
Mulla teki joskus (Ford tosin) samanlaista, ihan kuin polttoaine loppuisi, ensin nyki hieman ja sitten vain hyytyi. Samantien kun kokeili startata, niin ei oikeastaan lupaillutkaan, välillä ehkä vähän hörähteli. Kymmenisen minuuttia kun antoi jäähtyä, niin lähti taas kuin palmun alta.
Mietin pirun pitkään, että missä hitossa vika mahtaa olla, kunnes joku sanoi, että kokeilehan uutta sytytyspuolaa. Puola vaihtoon ja taas pelasi kuin Buickki konsanaan. :D
Sytytyspuoleen tässä ollaan itsekin hieman päädytty.. Onkohan tuosta "conlogista" jtoain haittaa tuolle..? En sitten tiedä, pitäisikö tuon conlogin valon palaa..
Tuossa kun äsken kotiin ajelin töistä, niin teki taas samat temput. Starttas, ajelin hetken ja eiköhän se taas sammunut. Odottelin noin 5.min ja taas pärähti. Ajelin noin 2km, matkan kotiin ja ennen kuin kerkesin auton konepllin avaamaan niin sammui..
Tuossa kun äsken kotiin ajelin töistä, niin teki taas samat temput. Starttas, ajelin hetken ja eiköhän se taas sammunut. Odottelin noin 5.min ja taas pärähti. Ajelin noin 2km, matkan kotiin ja ennen kuin kerkesin auton konepllin avaamaan niin sammui..
Eikös se ole se sodanaikainen jälkiasennettu ajonesto. Kannattaa heittää mäkeen/ohittaa.
Viime kesältä jonkun taistelua kyseisen systeemin kanssa.
Viime kesältä jonkun taistelua kyseisen systeemin kanssa.
Hmm.. Voiko tuo Conlog tehdä juurikin tuon tempun myös kesken ajon? Jos se kerta katkaisee päävirran? Kun päävirrat ei lähde kun auto päättää, että matka loppuu kohta ja sitten taas jatketaan. Auto pysyy käynnissä niin kauan kun pienempiä vaihteita riittää ja sitten loppuu matka - odotellaan ja taas jatketaan.
Olisikohan hall-anturissa jotain häikkää..? Semmonen näyttää maksavan viitisenkymppiä, mutta taitaa olla hieman hankalampi vaihtaa..
Olisikohan hall-anturissa jotain häikkää..? Semmonen näyttää maksavan viitisenkymppiä, mutta taitaa olla hieman hankalampi vaihtaa..
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Dodii, ajelin auton juuri huoltsikan pihaan ja duunikaveri tulee hakemaan tästä.. Ihan huvikseni tarkastin tuosta rele/sulakeboksin ja yksi rele oli lämmennyt huomattavasti tolla 2km matkalla.. Siinä on nummero 30 päällä ja käsittääkseni toi on digifantin rele jos en nyt ihan väärässä ole. Voisiko olla että siel olis joku hiusmurtuma joka lämmettyään tekee ton tempun? Mistäs tommosen uuden saa hankittua, volkkarilta?
Siinä vaiheessa ku virrat laittaa päälle ja kone on kylmä, niin jarrutehostaja kyllä surahtaa ja bensaa tuo ryökäle saa kyllä. Tuossa juuri tutkailtiin, että mikähän hemmetti siinä on. Huomenna vaihdetaan lämpötila-anturi ja katsotaan jos sillä tokenis. Eli tänään vaihdettii halli, pyörijä ja digifantin rele. Kävi nätisti kunnes sammui itsekseen.. Hetken aikaa piti odotella, että taas lähti. Dopilta kun kyselin niin sano ettei pitäisi puolasta johtua ja samaa sanoi yks paikallinen äijäki..
Voi että on se hauskaa omistaa tämmönen kikotin :)
Voi että on se hauskaa omistaa tämmönen kikotin :)
Pitää tarkistaa joo voi maadotukset, Vaihdan samalla puolankin kun ei näytä kovin kallis olevan vaikka väittävät ettei noita mene, mistäs sitä tietää? Ompahan taas pari hommaa pois jaloista.. Pitäisiköhän bensapumpun rele vaihtaa kanssa, semmonen kun sattuu myös tuossa notkua. Eikös sekin voi vaikuttaa kipinän saantiin? Tai onhan näitä muttia ja niitä tulee päivä päivältä lisää :D
Noniin. Ongelma jatkuu edelleen. Pidettiin kierroksia siellä 2000rpm ja sitten kun lämpes niin tippu kierrokset ja sammu..
Tehtyä:
-digifantin rele
-hall-anturi
-pyörijä sekä kansi
-sytytyspuola
-sininen lämpötila-anturi
Eli tosiaan toi katkasee kierrokset ku seinään kun auto lämpee eli jostain se ottaa jonkun tiedon johonkin. Ettei tossa ECU:ssa sitten olisi jotain? Sitä kun on vaikee koittaa kun ei oo toista boksia lähettyvillä.. Sitten on mietitty virtalukonpohjaa jos se tekis noin..
Tehtyä:
-digifantin rele
-hall-anturi
-pyörijä sekä kansi
-sytytyspuola
-sininen lämpötila-anturi
Eli tosiaan toi katkasee kierrokset ku seinään kun auto lämpee eli jostain se ottaa jonkun tiedon johonkin. Ettei tossa ECU:ssa sitten olisi jotain? Sitä kun on vaikee koittaa kun ei oo toista boksia lähettyvillä.. Sitten on mietitty virtalukonpohjaa jos se tekis noin..
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Oletko puolasta vaihtanut sekä sen puolan että sytkänvahvistimen. Mulla teki samaa ongelmaa... ensin parani vuodeksi hall-anturin vaihdolla ja suunnilleen saman verran kun vaihtoi vaan "puolet" puolapaketista. Nyt on kaikki vaihdettu ja on toiminut 2 vuotta ilman ongelman uusiutumista.
Ja niin... täällä lounaisnurkassa ei ole kesä mun mielestä vielä edes alkanut.
Ja niin... täällä lounaisnurkassa ei ole kesä mun mielestä vielä edes alkanut.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa