K-Jettiin ei tule bensaa.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

GaasGaasGarage
-
Viestit: 58
Liittynyt: 29.8.2011 19:36

K-Jettiin ei tule bensaa.

ViestiKirjoittaja GaasGaasGarage » 13.5.2012 21:20

Olisiko kellään tietämystä K-Jetin sielun elämästä. Eli sulake ehjä ja rele pelaa. Ainoa havainto mikä on auttanut on kun ottaa lohkosta siitä kohtaa pistokkeen jossa joissain on pumppu, ja antaa virtaa pistolleesta irrotettuun johtoon. Oon yrittäny mittailla ja tutkia, mutta ei tunnu toimivan. On sillä vappuajelut päästy ajamaan laittamalla patentilla se suoravirta pitokkeeseen. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 13.5.2012 22:38

Vois helpottaa jos tietäis mikä auto?

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 14.5.2012 0:27

Pumputtimen ohjausrele tarvii pulssit puolalta napaan yksi, jos ei tuu niin ei pumputin pyöri.

Elikkäs jokos rele taikka piuha puolalta rikki

GaasGaasGarage
-
Viestit: 58
Liittynyt: 29.8.2011 19:36

ViestiKirjoittaja GaasGaasGarage » 23.5.2012 22:48

Täytyy tarkistaa tuo johto. Auto on VW Rabbit Cabrio. Sitä en tiijjä mistä kone on. Ennen tuo oli 1.5, mutta jo jenkkilässä ollessaan vaihettu 1.8. Motori koodi EX.

zephyr
-
Viestit: 25
Liittynyt: 16.12.2010 11:13

ViestiKirjoittaja zephyr » 24.5.2012 13:46

Se murikka siinä lohkon kupeessa on paineensäädin jonka lämmitysvastus saa sähkönsä samasta syötöstä kuin bensapumppu. Tästä takaperinsyöttämällä siis pumppu pelaa.

Sivulta 19 tosta dokkarista löytyy K-jetin yleinen sähkökuvatus.
http://www.usefulstuff.pwp.blueyonder.co.uk/myfiles/KJet.pdf

Seuraavasta pääsee tonkimaan sähkötaulun sielunelämää tarkemmin.
http://www.a2resource.com/electrical/systems.html


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa