VW Passat Variant 3C painted,modified and ready...
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
VW Passat Variant 3C painted,modified and ready...
No niin tuli tuossa jouluna ostettu kyseinen auto ja sitä on nyt pikku hiljaa laiteltu.
-V-Maxxin korkeus säädettävä alusta
-TATechnixin säädettävät koiranluut
-Lasit tummennettu
-Tilattu Eibachin Anti roll kit
-R-line helma paketti odottaa asennusta
-Vertini Magic 8,5x19'' ET35 + 9,5x19'' ET40, 225/35R19 + 235/35R19
Etulipan kokeilua paikoilleen :D
R-line osat.
Kesävalssit alla ja R-line puskurin lippa paikoillaan :D
Mites nuot alkuperäset kylki helmat lähtee pois?
Oliskos kellään tiedossa mikä vois olla ongelmana nyt ko laskenu tuota niin alkanu kuuluun kauhea jurnutus ko kääntää vasemmalle aivan jyrkkään, mutta oikealle puolelle kääntäessä ei kuuluu??? En ole vielä saanu tuota Eibachin Anti roll kittiä että oliskos siittä mitään hyötyä? Minusta tuntuu että taitaa etu vakaaja vastata vetariin? Onko mahdollista?
-V-Maxxin korkeus säädettävä alusta
-TATechnixin säädettävät koiranluut
-Lasit tummennettu
-Tilattu Eibachin Anti roll kit
-R-line helma paketti odottaa asennusta
-Vertini Magic 8,5x19'' ET35 + 9,5x19'' ET40, 225/35R19 + 235/35R19
Etulipan kokeilua paikoilleen :D
R-line osat.
Kesävalssit alla ja R-line puskurin lippa paikoillaan :D
Mites nuot alkuperäset kylki helmat lähtee pois?
Oliskos kellään tiedossa mikä vois olla ongelmana nyt ko laskenu tuota niin alkanu kuuluun kauhea jurnutus ko kääntää vasemmalle aivan jyrkkään, mutta oikealle puolelle kääntäessä ei kuuluu??? En ole vielä saanu tuota Eibachin Anti roll kittiä että oliskos siittä mitään hyötyä? Minusta tuntuu että taitaa etu vakaaja vastata vetariin? Onko mahdollista?
Viimeksi muokannut niko.makela, 25.11.2014 16:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Mittanauhalla. Mittaile vaikka mitat renkaasta kaareen (sivusuunnassa). Jos on paljon heittoa, niin etukelkka on vinossa/ei ole keskellä. Melkein joka vehkeessä noissa on pieniä heittoja, mutta esim. mun Corradossa oli joskus apurunko 5mm vinossa/sivussa, eli tällöin toisen puolen rengas oli sentin ulompana, kuin toisen puolen.
Mites tommosessa 3C:ssä, voikos siellä ottaa vakaaja vetariin? Eihän tota ole oikeastaan edes paljoa madallettu, niin ihmetyttää kyllä jos joku hiertää...
Mutta tunkkaile vaikka keula ylös ja renkaat pois, jos siellä on joku ottanut johonkin kiinni, niin onhan siellä vetarissa/vakaajassa/lokasuojassa tms. jälki sillä kohdalla, mihin siellä on kontaktia syntynyt.
Mites tommosessa 3C:ssä, voikos siellä ottaa vakaaja vetariin? Eihän tota ole oikeastaan edes paljoa madallettu, niin ihmetyttää kyllä jos joku hiertää...
Mutta tunkkaile vaikka keula ylös ja renkaat pois, jos siellä on joku ottanut johonkin kiinni, niin onhan siellä vetarissa/vakaajassa/lokasuojassa tms. jälki sillä kohdalla, mihin siellä on kontaktia syntynyt.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Tuota vetarin vakaajaan vastaamista epäilen itsekkin että olis propleemana sillä tilasin tuon eibachin sarajn ko sen pitäis olla erinmallinen kuin tuo alkuperänen ja siinä on säätö... Tiä sitten että onko siinä ongelma. Juu ei oo paljoa tiputettu ja tuntuu että ei tuo oikein laskekkaan vaikka kuinka ruuvaa alaspäin keulaa :/
No mutta jos vakaaja menee vetarin alapuolelta, niin ei se mun järjen mukaan pääse niin helposti ottamaan kiinni. Ja eikö sitä nyt hitto voi tutkia, että mikä siellä ottaa kiinni ja mihin, Ei luulis olevan ylitsepääsemätön homma tunkata kulma kerrallaan ylös ja katsoa, että missä on jälkiä. Tai no voihan sitä täällä loputtomiin spekuloida ja ostella lottoamalla niitä osia, mitä porukka veikkaa... ;)
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Joo ruuvit pois ja sitten vaikka ohut talttapää meisseli tai vastaavalla sauman väliin ja vääntää alaspäin vähän matkan välein ja vetää samalla ulospäin :D
Joo lähettiin kerhokavereitten kanssa käymään mutka siellä ja ko ei ole itte näyttely auto kondiksessa niin tuli sitten huvikseen ulkoilutettua tuota käyttistä :D
Joo lähettiin kerhokavereitten kanssa käymään mutka siellä ja ko ei ole itte näyttely auto kondiksessa niin tuli sitten huvikseen ulkoilutettua tuota käyttistä :D
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
No niin soitin vaihettu Alpinen 117Ri ja seuraavaksi pitäis kaijuttimet alkaa vaihtaan Ajattelin laittaa Helixin B62C tai sitten focalit :D Kumpia suosittelisitta. Vahvistinta ei kaijuttimelle laiteta. LaminX:n Kalvot pitäis tilata valoihin suunnitelin että keltaset ajovaloihin ja kaikki muut GunSmokella :D :D
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Metritavarana tilasin. Ihan hyvinhän nuot saapii mutta hoksasin tuossa että olis pitäny etuvalot kunnostaa ennen tuon kalvon laittoa :S Ja kannattaa jostaki hankkia aivan puhasta vettä ettei ole oikein kalkkista.
Takavalot ei onnistunu sen takia ko niin vaikean malliset ettei tuo kalvon taitto onnistunu millään että olis tullu nätin näkönen. Merkkikohtasella saattais onnistua tai sitten 2 palasesta tehä aina. R36 valoja olen itekki miettiny mutta aikas tyyriit :S
Tännään lähtee Stickerbombin tarraa lissää tillaukseen että saapii lopukki etulipasta veettyä sillä :D
Miettinyt myös että tillais merkittömänmaskin ja maalais mustaksi muun auton kanssa.
Takavalot ei onnistunu sen takia ko niin vaikean malliset ettei tuo kalvon taitto onnistunu millään että olis tullu nätin näkönen. Merkkikohtasella saattais onnistua tai sitten 2 palasesta tehä aina. R36 valoja olen itekki miettiny mutta aikas tyyriit :S
Tännään lähtee Stickerbombin tarraa lissää tillaukseen että saapii lopukki etulipasta veettyä sillä :D
Miettinyt myös että tillais merkittömänmaskin ja maalais mustaksi muun auton kanssa.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Jos ei taivu niin tilaa Foilz-valokalvoa, sillä onnistuu 3C takavalot helposti.
http://vesku70.kuvat.fi/kuvat/FOILZ-val ... smusta.jpg
http://vesku70.kuvat.fi/kuvat/FOILZ-val ... smusta.jpg
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 9.2.2009 10:02
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Tuli viikonloppu vietettyä hallissa tuon pää rojektin kanssa ja siinä sivussa väsäsin tähän pirssiin subikoteloa :D Tarkotuksena olis vähän parantaa auton äänimaailmaa pienellä budjetilla. Laitteiksi tullee Helixin B Five viiskanavainen vahvistin Helixin E10W litteä subi ja Helixin B62C erillissarjat joka oveen. Kotelo tulee peräkontin sivupaneelissa olevaan syvennykseen.
Homman alotin suojaamalla sivupaneelit jätesäkeillä ja kaatelin vettä syvennyksen täyteen jotta sain tietoon tulevan kotelon litra tilavuuden, kotelon kooksi tulee noin 23litraa.
Seuraavaksi otin jätesäkit pois ja vuorasin foliolla paneelin. Vetasin parikerrosta lasikuitumattoa kauttaaltaan ja kulmiin kolmannen kerroksen vahvistukseksi. Otteelin jonku tovin ja irrotin kotelon pohjan paneelista ja leikkelin sopivan malliseksi.
Seuraavaksi kun olin löytänyt sopivat muodot reunoille aloin vahvistaan koteloa hiekkahartsi seoksella. Hiekkahartsi seosta laitoin reulusti heti kerralla kauttaaltaan noin 0,5cm-2cm.
Tähän vaiheeseen jäi tällä erää. Seuraavalla kerralla venytettään aiv-kangas päälle ja haetaan muodot kotelolle :D
Homman alotin suojaamalla sivupaneelit jätesäkeillä ja kaatelin vettä syvennyksen täyteen jotta sain tietoon tulevan kotelon litra tilavuuden, kotelon kooksi tulee noin 23litraa.
Seuraavaksi otin jätesäkit pois ja vuorasin foliolla paneelin. Vetasin parikerrosta lasikuitumattoa kauttaaltaan ja kulmiin kolmannen kerroksen vahvistukseksi. Otteelin jonku tovin ja irrotin kotelon pohjan paneelista ja leikkelin sopivan malliseksi.
Seuraavaksi kun olin löytänyt sopivat muodot reunoille aloin vahvistaan koteloa hiekkahartsi seoksella. Hiekkahartsi seosta laitoin reulusti heti kerralla kauttaaltaan noin 0,5cm-2cm.
Tähän vaiheeseen jäi tällä erää. Seuraavalla kerralla venytettään aiv-kangas päälle ja haetaan muodot kotelolle :D
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
no niin tätä vähän paivitelty tässä kesällä. maski maalattiin mustaksi ja alusta vaihtu BC-Racingin BR sarjaan 7 ja 6 kg jousilla. V-maksi otti vähän kipeää ja etupäästä repesi koiranluun kannakkeet torneista irti. Jos talvella sais soviteltua nuot muut osat paikoilleen jos itte pää prokkikselta joutaa tämänki kimpussa olemaan.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Nyt alko sitten vähän isompi projekti. Kone menee vaihtoon jakopään hajoamisen seurauksena. Moottoria odotellessa olen hitsannu kylkilistojen ohjurireijät umpeen ja poistanu ruosteita mitä on liikaaki tuon ikäiseksi autoki. Väriksi tulee aika varmasti alkuperänen mihin veetään reilusti lakkaa ja vesihiotaan sitten myöhemmin.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Onhan niissä voimassa ja käyttänykki pörhöllä tutkittavana. Sanoivat vain että osan korjaa mutta osassa on mukamas aivan pieni reikä ja niitten osuutta ei korvattais. Kaiken lisäksi oli niin saatanan tympeää väkeä pörhöllä kattomassa sitä että loppu jo yhteistyö kiinnostus siihen.
Meni hihna poikki täysillä kieroksilla, kiritin oli ainaski ottanu vähän kipeää että oliskaan siittä johtunu koko homma. Kannesta 4 venttiiliä solmussa, 6 venttiilin vartta on painunu nostimitten sisään ja nokassa painaumia. Lisäksi turbo päästää öljyjä läpi joten tutkin halvemmaksi hommata kokonaan toinen vähemmän ajettu moottori tilalle. Kaupan olis tuot tuo lohko ja kattoa nyt että mitä kaikkea muuta jääpii ylimääräseksi ko moottori saapuu. Ittellä on nyt 310tkm
Meni hihna poikki täysillä kieroksilla, kiritin oli ainaski ottanu vähän kipeää että oliskaan siittä johtunu koko homma. Kannesta 4 venttiiliä solmussa, 6 venttiilin vartta on painunu nostimitten sisään ja nokassa painaumia. Lisäksi turbo päästää öljyjä läpi joten tutkin halvemmaksi hommata kokonaan toinen vähemmän ajettu moottori tilalle. Kaupan olis tuot tuo lohko ja kattoa nyt että mitä kaikkea muuta jääpii ylimääräseksi ko moottori saapuu. Ittellä on nyt 310tkm
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Takuuhan on sen 2 vuotta ja viime vaihosta on jo 3,5 vuotta. Kysyin varaosa toimittajalta tuosta takuu asiasta ja sanoivat että takuu aika on menny umpeen niin eivät ne ala silloin millekkään. Tuttu korjaaja sitten vielä sanoi kun siltä kysyin kanssa asiasta että heillekki korjaamolle on tullu tuohon jakopään vaihtoväliin uudet suositukset volkkarilta että pitäisi vaihtaa jo 90tkm ja joka 30tkm välein tarkistaa hihnan kunto ja vaihtaa tarvittaessa.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
No niin nyt olis motti paikoillaan ja uus väri pinnassa ja tuli se tuo R-line look samalla tehtyä loppuun. Elikkäs väriksi tuli loppujen lopuksi joku ruskean sävy. Kaikki kylkilistat sai lähteä ja takapuskurista samalla. Purkureitten lipat asensin saumattomasti puskureihin eli paljon liimaa ja laskuitu pakkelia ja ruuveja ja sun muuta. Helmat kasattiin liimaamalla kasaan.
Siinäpä muutama räpsy vielä... Ens kesänä kaikki valot vielä tummiksi niin olis aika paljon parempi
Siinäpä muutama räpsy vielä... Ens kesänä kaikki valot vielä tummiksi niin olis aika paljon parempi
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Pienellä muutoksella saa jotain aikaan, vilkunkehys mustaksi ja samalla aukkoon lisää mustaa, ajovalot mustaksi kuten aiemminkin ja rekkari hieman ylemmäs. Vanteet kun pikkasen suurenee niin auttaa hieman kanssa, korissa olevaan pokkaukseen ohut tummempi raita leikkaamaan latteutta. sitten vielä peilinkuoret mustalla.
http://vesku70.kuvat.fi/kuvat/sekalaist ... passat.jpg
http://vesku70.kuvat.fi/kuvat/sekalaist ... passat.jpg
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Vielä pientä lisäpanostusta ja kyllä se siitä. Ehkäpä toisilla vanteilla ja erilaisilla kuvilla tuosta saa irti enempi. Nyt muutokset eivät olleet omaan silmään ihan parhaimmat, mutta minulla on oudot silmät muutenkin.
Onko tuo takapuskuri erivärinen, vai näyttääkö se vain siltä?
"Väri ei aivan pitäny olla tuommonen ko on".. tuo lause sorahtaa silmään hiukan. Onneksi kyseessä ei ole sentään tatuointi.
Onko tuo takapuskuri erivärinen, vai näyttääkö se vain siltä?
"Väri ei aivan pitäny olla tuommonen ko on".. tuo lause sorahtaa silmään hiukan. Onneksi kyseessä ei ole sentään tatuointi.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Joo siis väri kaupoilla tuli käytyä niin väsyneenä että sunnuntaina ko aloin maalaus hommiin en enään edes muistanu väriä minkä olin ostanu... Ei ole erin värinen takapuskuri näyttää vain kuvassa. Tuo muuttuu aika paljon eri valossa ja kulmassa tuo väri. Pitäis käyä ottaan paremmat kuvat kun vain kerkeää. Tuo on talvi lookissa eli kesään mennessä tullee muutoksia... Etupuskurin korjausta ja helmojen korjaus on jo näillä näkymin edessä keväällä.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 9
- Liittynyt: 27.2.2013 18:29
En ennen ole nähnyt yhtään volkkaria minkä ulkonäkö paranisi sivulistojen poistolla!
Enkä nähnyt vieläkään.
Katoin äkkiä ton peräkuvan niin luulin sitä eka accordiksi, kertonee varmaan tarpeeksi muutosten onnistumisesta. =/
Edit:tietenkin projektiosastolla odottas että sitä projektiakin näkyisi.
Enkä nähnyt vieläkään.
Katoin äkkiä ton peräkuvan niin luulin sitä eka accordiksi, kertonee varmaan tarpeeksi muutosten onnistumisesta. =/
Edit:tietenkin projektiosastolla odottas että sitä projektiakin näkyisi.
Viimeksi muokannut Sebastian, 30.11.2014 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Kritiikkiä pitää myös osata odottaa (varsinkin FFP:llä), jos laittaa oman kulkineen nettiin esille...
Itselläkin ottaa vähän silmään tuo listojen puutuminen, mutta voi tosiaan eri vanteilla ja lähempänä maata olla bueno.
Lisäkuvat tuosta väristä, esim. auringonvalossa ois kiva nähdä, kun noissa kuvissa näyttää ihan joltakin tusinasävyltä.. ellei sitten ole?
Itselläkin ottaa vähän silmään tuo listojen puutuminen, mutta voi tosiaan eri vanteilla ja lähempänä maata olla bueno.
Lisäkuvat tuosta väristä, esim. auringonvalossa ois kiva nähdä, kun noissa kuvissa näyttää ihan joltakin tusinasävyltä.. ellei sitten ole?
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Kritiikkiähän pitää aina saaha. Itteäki kiinnostais nähä auringon valossa tuo väri koska aika reilusti oli metallia seassa ja itte väri oli täysin kultaisen sävyistä ennen lakan laittoa, mutta se on sitten tammi helmikuulla ko täällä päin sattuu semmonen hyvä auringon paiste..
Jonku verran alaspäin tuon vielä sais kun ottais parit lukite kiekot pois tolpista mutta sitten alkaa jo vetarit ottaan niin rankasti runkoon kiinni ettei mitään järkeä. Ottaa jo tällä hetkellä ku kääntää jyrkkään jonku pienen poukaman yli.
Jonku verran alaspäin tuon vielä sais kun ottais parit lukite kiekot pois tolpista mutta sitten alkaa jo vetarit ottaan niin rankasti runkoon kiinni ettei mitään järkeä. Ottaa jo tällä hetkellä ku kääntää jyrkkään jonku pienen poukaman yli.
Onkohan siellä nyt kuitenkaan vetari joka ottaa kiinni?
Omaan verrattuna tuossa kuitenkin näyttäisi olevan vielä muutama sentti vara pudottaa eikä minullakaan koko aikaa vetari ole rungossa. Vänkärin puolella se on lähempänä runkoa koska vetari on halkaisijaltaan suurempi.
Voihan se sinne ottaakin, mutta on siellä etupäässä muitakin paukkuvia osia.
Omaan verrattuna tuossa kuitenkin näyttäisi olevan vielä muutama sentti vara pudottaa eikä minullakaan koko aikaa vetari ole rungossa. Vänkärin puolella se on lähempänä runkoa koska vetari on halkaisijaltaan suurempi.
Voihan se sinne ottaakin, mutta on siellä etupäässä muitakin paukkuvia osia.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Juu kyllä siellä paukkuu kaikki muutki tällä hetkellä, kallistuksen vakaaja ottaa kiinni, ohjaustangot ottaa silloin tallöin ja nimen omaan tuo paksumpi vetari. Mikä alusta sulla on? Tuosta tieten ko tilais lyhemmät jouset ja jäykemmät vielä, mutta sitten taas mennee jo aika jäykäksi joka päiväseen ajoon. Sitten taas ko laskee lissää niin saa olla koko ajan korjaamassa eukon aiheuttamia vahinkoja se tuolla nyt kuiten ajaa pääasiassa päivittäin koska ittellä ei ole niin tarvetta autolle ko harvoin päivisin
http://postimg.org/image/l0g31aobp/ ja http://postimg.org/image/5vt12przb/
Muokattu Jomilainenhan siellä on.. Variantclubin puolelta löytyy lisääkin turinaa.
Tänne ffp:n puolelle tuolla kotterolla ei ole mitään asiaa.
Muokattu Jomilainenhan siellä on.. Variantclubin puolelta löytyy lisääkin turinaa.
Tänne ffp:n puolelle tuolla kotterolla ei ole mitään asiaa.
OT:
Oma Passatti on ulkoiseltaan olemukseltaan "kliini" highline ilman mitään ylimääräisiä härpäkkeitä. Sisusta on vakio tumma nahka-alcantra, hopeisin listoin. Vain soitin on vaihdettu parempaan, poppejakaan ei ole päivitetty kuin etupään osalta. Alusta on jotain muuta kuin merkkikamaa. Tehoja ei ole koneesta kutkuteltu muuta kuin vakiot 125 kW. Vanteina menee joko pinkkiä RS4 replicaa, mersua tai jotain pilipali-5-puolaista eikä mitään bebsiä tms. laatuvannetta.
Ei ole oem+ tai mitään sikoossom-herkkua. Perusauto, jolla ajetaan työajoja päivästä toiseen.
Siis ihan perusauto hiukan madallettuna.
Oma Passatti on ulkoiseltaan olemukseltaan "kliini" highline ilman mitään ylimääräisiä härpäkkeitä. Sisusta on vakio tumma nahka-alcantra, hopeisin listoin. Vain soitin on vaihdettu parempaan, poppejakaan ei ole päivitetty kuin etupään osalta. Alusta on jotain muuta kuin merkkikamaa. Tehoja ei ole koneesta kutkuteltu muuta kuin vakiot 125 kW. Vanteina menee joko pinkkiä RS4 replicaa, mersua tai jotain pilipali-5-puolaista eikä mitään bebsiä tms. laatuvannetta.
Ei ole oem+ tai mitään sikoossom-herkkua. Perusauto, jolla ajetaan työajoja päivästä toiseen.
Siis ihan perusauto hiukan madallettuna.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Eihän mullakaan ole niin kummonen. Sisusta vakio, mankka vaihettu ja kaijuttimet laitettu vahvistimen kautta äänieristetty ovet ja peräkontti. Ja oem henkisyys meni muutosten myötä. Tämäki on joka päiväsessä ajossa eukko kulkee töissä ja koulussa tuolla. Alusta mullaki oli jomilainen aluksi mutta ei kestäny minun käytössä niin sillä vaihoin sitten parempaan suoraan. Eli perheen kuljetus auto tuoki on.
Mites muuten tuo metallinen pohjopanssari tulleeko alemmas mitä tuo alkuoeränen muovinen? Alkaa olleen heikossa hapessa ja pitäis vaihtaa uuteen?
Mites muuten tuo metallinen pohjopanssari tulleeko alemmas mitä tuo alkuoeränen muovinen? Alkaa olleen heikossa hapessa ja pitäis vaihtaa uuteen?
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Ainakin oma Koy Sheriffin teräspanssari jää ylemmäs kuin alkuperäinen. Eli mahdollistaa lisämadaltamisen sen osalta.
Varsinainen riesahan se muuten on, kun äärettömän helposti jyrisee ja ääntää. Asennus tulee apurunkoon ja runkopalkkien sisääntulevilla raudoilla. Kun panssari hiukan johonkin kolahtaa, niin äkkiä ääni tulee sisälle. Muutamalla pultilla apurunkoon kiinni ja kahdella raudalla runkoon. Itselläni on valmis reikä myös öljynvaihtoja varten.
Varsinainen riesahan se muuten on, kun äärettömän helposti jyrisee ja ääntää. Asennus tulee apurunkoon ja runkopalkkien sisääntulevilla raudoilla. Kun panssari hiukan johonkin kolahtaa, niin äkkiä ääni tulee sisälle. Muutamalla pultilla apurunkoon kiinni ja kahdella raudalla runkoon. Itselläni on valmis reikä myös öljynvaihtoja varten.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Tuo "Kotkan" 3C näyttää oikein hyvältä kulkineelta kaikinpuolin.
Mitä tulee arvosteluihin niin niitä tulee aina oli kulkine millainen tahansa, mutta jos kirjoittaja ei osaa muutakuin laitta "en tykkää", "ruma" jne ei arvostelulla ole mitää arvoa, eriasia on jos pystyy perustelemaan mielipiteensä, silloin arvostelulla on joku arvokin.
Se jos joku arvostelua saanut ei kestä kritiikkiä on peiliin katsomisen paikka, tämän topikin kirjoittaja on arvostelun ottanut mielestäni hyvin vastaan.
Mitä tulee arvosteluihin niin niitä tulee aina oli kulkine millainen tahansa, mutta jos kirjoittaja ei osaa muutakuin laitta "en tykkää", "ruma" jne ei arvostelulla ole mitää arvoa, eriasia on jos pystyy perustelemaan mielipiteensä, silloin arvostelulla on joku arvokin.
Se jos joku arvostelua saanut ei kestä kritiikkiä on peiliin katsomisen paikka, tämän topikin kirjoittaja on arvostelun ottanut mielestäni hyvin vastaan.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17.4.2012 23:02
- Viesti:
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa