Moro kanssaveljet!
Auto on vw G2 syncro , 1P moottori Digifant nelipisteruiskulla 72kw -91
Oire:
Tyhjäkäynti seilaa 890-1200RPM.
tasakaasulla seilaa n+-300RPM 3300RPM.ään saakka Auto paikallaan.
Korkeilla kierroksilla ei seilaa 3300RPM-6000RPM Auto paikallaan.
Moottorijarruttaessa+pieni kaasupäällä alamäessä Moottori ei tiedä mitä tekis, se jarruuttaa,kaasuttaa,jarruttaa,kaasuttaa ja kaasu on koko ajan samassa asennossa, jos kaasun ottaa kokonaan pois silloin se moottorijarruttaa normaalisti tai painaa kaasua lisää se kiihtyy normaalisti.
Tyhjäkäyntimoottori, ilmamäärämittari irrotettu ja putsattu-ei vaikutusta
Ilmansauodatinvaihdettu-eivaikutusta
Reiluvuos sitten tehty isoremppa-tulpat,virranjakajankansi+pyörijä, jakopää,vesipumppu,jäähynesteet,kaikkisuodattimet,laatikon öljyt, takamurikanöljyt,vetarinsuojakumeja6kpl, kaikki apuhihnat (ohjaustehostin,ilmastointi,laturi)Silloin oli kyl ongelmia ton käynnin ja jaon kohilleen saaminen!!- huolto/korjaus tehty merkkiliikkeessä. Huollon jälkeen se teki noita samoja oireita hyvin vähän mut ei nyt näin pahasti ku nykysellään.
Nelikko vie ihan normaalin määrän kyl kasoo.
yks asia myös ihmetytty: kuuluuko auton sammua kun avaan öljykorkin venakopasta??
Ehdotuksia?
G2 1P moottori 1.8digifant epätasainenkäynti.
Valvoja: ffp jäsenet
Veikataan :)
Ilmamäärämittarin "potikan" liukupinta kulunut ja kosketus pätkii.. Ja tämähän tietenkin tulee voimakkaimmin esille siellä normi käyttöalueella kuten kuvailit.
Mulla laittoivat merkkikorjaamolla aikoinaan sinne ilmamäärämittariin kondensaattorin tasoittamaan seilaamista, tilanne ei kuitenkaan ollut noin paha, en ollut itse edes kiinnittänyt huomiota koko seilailemiseen..
Tämä siis koskee läppä toimista mittaria, jollainen mulla oli....
Toki voi olla kyse jostain muustakin viasta...
Ilmamäärämittarin "potikan" liukupinta kulunut ja kosketus pätkii.. Ja tämähän tietenkin tulee voimakkaimmin esille siellä normi käyttöalueella kuten kuvailit.
Mulla laittoivat merkkikorjaamolla aikoinaan sinne ilmamäärämittariin kondensaattorin tasoittamaan seilaamista, tilanne ei kuitenkaan ollut noin paha, en ollut itse edes kiinnittänyt huomiota koko seilailemiseen..
Tämä siis koskee läppä toimista mittaria, jollainen mulla oli....
Toki voi olla kyse jostain muustakin viasta...
http://irc-galleria.net/user/weikka/picture/119084506
Tuossa ois kuva konepellin alta, mitä mustaa potikkaa tarkoitit?
kaasuvaijerin takana on yks kytkin (2-pinninen liitin), joka kytkeytyy kun kaasupoljinta painaa tapeeksi ja siitä menee piuhat kaasuläpän alle. onks se se?
Tuossa ois kuva konepellin alta, mitä mustaa potikkaa tarkoitit?
kaasuvaijerin takana on yks kytkin (2-pinninen liitin), joka kytkeytyy kun kaasupoljinta painaa tapeeksi ja siitä menee piuhat kaasuläpän alle. onks se se?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”