Vastaantulijat innostuivat räpyttelemään valoja, no näinhän se selvisi ettei tässä T4:ssa -03 ole valoautomatiikkaa, eikä valojen päälle jäännistä muistuttavaa hälytintä. Edellisissä portereissa oli ja se oli monin verroin huolettomampaa, kun ei tarvinnut laittaa valoja itse päälle ja pois.
Kuinka valoautomatiikan saisi tähänkin yksilöön, sulake, rele, vag-com?
T4 Valoautomatiikka
Valvoja: ffp jäsenet
Käykö valokytkin kuumana.
Mulla oireili kovassa sateessa ja katkaisija paketti oli huomattavan lämmin.
Vastaantulijat räpsytteli valojaan.
O-asennossa räpsi valot pois.
Kääntö johonkin asentoon ja takaisin ni toimi taas hetken.
Purin vanhan ja se oli "hikoillu" aika paljon ja haju oli miedosti samanlainen kun kondensaatori poksahtaa.
Uusi tilalle ja oireet häipy eikä katkasija paketti ole enään niin lämmin.
-02 T4
Mulla oireili kovassa sateessa ja katkaisija paketti oli huomattavan lämmin.
Vastaantulijat räpsytteli valojaan.
O-asennossa räpsi valot pois.
Kääntö johonkin asentoon ja takaisin ni toimi taas hetken.
Purin vanhan ja se oli "hikoillu" aika paljon ja haju oli miedosti samanlainen kun kondensaatori poksahtaa.
Uusi tilalle ja oireet häipy eikä katkasija paketti ole enään niin lämmin.
-02 T4
Kiitoksia!
Vasemmasta yläkulmasta oli tosiaankin irroitettu yksi keltainen johto. Johto takaisin paikalleen ja automaattivalot toimii taas.
Samalla keksin, miksi kontista löytyi metallinauhasta tehty tiirikan näköinen työkalu. On valomuistin poistaja jättänyt tarkoituksella / vahingossa työkalun autoon.
Vasemmasta yläkulmasta oli tosiaankin irroitettu yksi keltainen johto. Johto takaisin paikalleen ja automaattivalot toimii taas.
Samalla keksin, miksi kontista löytyi metallinauhasta tehty tiirikan näköinen työkalu. On valomuistin poistaja jättänyt tarkoituksella / vahingossa työkalun autoon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”