Golf MK2 nestekytkin

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

moo3
-
Viestit: 20
Liittynyt: 30.8.2004 15:23

Golf MK2 nestekytkin

ViestiKirjoittaja moo3 » 19.9.2007 16:18

tarkoitus laittaa 02A laatikko ja siinä on nestekytkin. mk2:ssa ei visiin ole ollut nestekytkintä??? vai onko G60:ssa? miten saa helpoiten ja toimivan systeemin?
lähinnä kiinnostaa tietää et miten kytkimen pääsylinterin saa polkimeen kiinni sekä
läpivienti sille? hvyiä vinkkejä??

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 19.9.2007 16:24

Hankit umpikeulapassatin tai Corradon poljinhäkkyrän niin sillä ongelmasta pääsee.

hykkyrä
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 20.8.2004 13:05

ViestiKirjoittaja hykkyrä » 19.9.2007 16:24

G60 Golffeissa on nestekytkin. Vaatii nestekytkimelle tarkoitetun poljinasetelman. Läpivienti onnistuu tekemällä rintapeltiin reijän.

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 19.9.2007 16:43

Tai hommaat umpikeula-Passatin vaijerikytkinvivun+vaijerin laatikkoon. Paljon helpommalla pääsee jos sitä on vailla.

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 19.9.2007 16:49

Mitä hyötyä on nestekytkimestä verrattuna vaijerimalliseen?

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 19.9.2007 17:31

En kakkiksista tiedä, mutta Corolloissa ainakin nestekytkin on aivan helvetin kevyt painella vaijerimalliin verrattuna.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 19.9.2007 18:06

Nestekytkin on tosiaan kevyempi käyttää. Muuna plussana autotehdasta kohden on että ei tartte olla niin suoraa reittiä vaihteistolle, mutta miinuksena tietenkin paljon isompi kustannus.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 19.9.2007 19:37

Ja tietty kun vaihtaa laatikkon tyyppiä niin saa vahvemman laatikon noiden 020-papattiboksien tilalle. Ei tuota laatikkoa kannata nestekytkimen takia vaihtaa, vaan sen takia että laatikon vaihtaminen ehjään alkaa ottamaan kaaliin jossain vaiheessa.

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 20.9.2007 7:18

Nestekytkin on tosiaan kevyempi käyttää


Tämä selvä, tollainen ois sitte omaankin hyvä saada niin sais polkimen kevyemmäks.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 20.9.2007 8:41

Varsinkin rajuilla paineasetelmilla huomaa tuon nestekytkimen tuoman edun, tosin laadukkaalla uudella vaijerillakin (yleensä orkkis, eikä motonetin) saa asiaa korjattua usein.

moo3
-
Viestit: 20
Liittynyt: 30.8.2004 15:23

ViestiKirjoittaja moo3 » 20.9.2007 10:34

kestävämmän laatikon ja kytkimen takia on tarkoitus vaihtaa ja ennenkaikkea
kyseisessä laatikossa on tiuhat välitykset..muistaakseni perävälitys oli lukkaa 4.26
onko rintapellissä jotain valmista paikka johon puhkaista reikä ja tuleeko se sylinteri suoraan siihen rintapeltiin kiinni?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 20.9.2007 13:47

Pääsylinteri tulee poljinasetelman pultteihin kiinni, muistaakseni. Ja se Passatin poljinasetelma on suht v...mäinen äheltää paikoilleen. Mutta kyllä se sinne menee.
Viimeksi muokannut Slantsix, 20.9.2007 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 20.9.2007 14:41

Ykköseen ei corraadon poljinastelma mennyt huonostikkaan, sulakeboxi on sopivasti tiellä.

Mistäs malleista voisi tuota vaijerisettiä etsikellä?

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 20.9.2007 15:11

Alkupään umpikeuloista 1,6 ja 1,8 kaasarikoneisissa on vaijerikytkin.

esanssi88
-
Viestit: 404
Liittynyt: 22.4.2006 18:01
Viesti:

ViestiKirjoittaja esanssi88 » 20.9.2007 16:23

Eikös myös jostain seat ibizasta käy vaijeri-paketti 02a:han vai toimiiko pelkästään 02j:n kanssa? Näin olen lukenut ulkomaan sivuilta, kun on ykköseen asennettu parempia koneita...

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 20.9.2007 21:36

Työsylinteri tulee poljinasetelman pultteihin kiinni

Nus,nus pääsylinteripäs.

moo3
-
Viestit: 20
Liittynyt: 30.8.2004 15:23

ViestiKirjoittaja moo3 » 1.10.2007 10:23

Nyt on hankittu passatin poljinhässäkkä ja tehostimen taakse tuleva kytkimen työsylinterin teline. Pitääkö sitä modifioida vai meneköö suht helposti paikalleen?
Rintapeltiin reikä työsylinterille ja joku kiinnitysreikä ainakin pitää tehdä, mut onko muuta huomioitavaa?

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 13.5.2012 16:57

Miten helposti tuo Passatin poljinasetelma istuu 2 golffiin ?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa