mk1 golffin jarrupaineensäätimestä
Valvoja: ffp jäsenet
mk1 golffin jarrupaineensäätimestä
eli mikä järjestys on putkilla?samalla puolella 3 putken paikkaa.eli mihin niistä tulee pääsylinteriltä tuleva putki?omasta kun joku oli heivannut moisen mäkeen(paha kattoo mallia) ni piti uus hommata et saa leiman.
Kiitos etukäteen!!
Kiitos etukäteen!!
jarrupaineensäädin
o.k. mut kun säätimessä on paikka kolmelle putkelle??eli pääsylinteriltä tulis yhdellä putkella säätimelle??rekisteröintikatsastuksella kävin ja hylky tuli ku ei ollu paineensäädintä...1.3 koneisissa ja siitä isommissa tarvii kai säädin olla??.ja taka akselilla on paikka/korvake??
oho.onhan siinä päädyssä paikka.mut siellä on pieni talttapäinen ruuvi??
oho.onhan siinä päädyssä paikka.mut siellä on pieni talttapäinen ruuvi??
Viimeksi muokannut jeba, 22.5.2009 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joo o.mulla on rummut takana.toi nyt oli tsoukkina heitetty et "saa insinjöörin tyytyväiseks"
ehkä kuitenkin "helpoin"keino saada kilvet/rekisteriin ilman mitään "paperisotia"
tiedän kyllä et asiassa on kaksi tapaa saada sama lopputulos mut miksi alkaa taisteleen.....?
eikä kiitos mitään katsastusjeesusteluja!!tähän topikkiin!
ehkä kuitenkin "helpoin"keino saada kilvet/rekisteriin ilman mitään "paperisotia"
tiedän kyllä et asiassa on kaksi tapaa saada sama lopputulos mut miksi alkaa taisteleen.....?
eikä kiitos mitään katsastusjeesusteluja!!tähän topikkiin!
-
- -
http://s29.photobucket.com/albums/c290/ ... 2small.jpg
Selventääkö? ymmärtääkö? Ainaki omasta mielestä olen laittanut samoihin paikkoihin putket takasi ku mistä otinki,eli tuossa pääsylinteriltä tulevat paikallaan
Selventääkö? ymmärtääkö? Ainaki omasta mielestä olen laittanut samoihin paikkoihin putket takasi ku mistä otinki,eli tuossa pääsylinteriltä tulevat paikallaan
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”