passatin keskuslukitusongelma
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
passatin keskuslukitusongelma
Minulla on tuollainen -01 1.9 tdi passat. Siinä on sellaista keskuslukitusvikaa et kaukosäätimestä menee kaikki ovet lukkoon mut takaovet ei aukea kaukosäätimestä kuin joskus. Mutta Kuskin ovesta jos painaa keskuslukitusnappia ensin kiinni ja sitten auki niin takaovetkin aukeavat. Koitin vänkärinpenkin alta katsella jotain boksia, mut en löytänyt sieltä mitään boksia. Kosteutta tosin verhoilun alla oli. Olisiko kellään tietoa mikä voisi olla vikana?
keskuslukko
Itse olen pohtinut vastaavaa ongelmaa. Itse joudun painamaan avausnappia useamman kerran niin kaikki aukeaa. En tiedä onko koodattu tarkoituksella että vain kuskin ovi aukeaa ja 2xnopeeta niin kaikki aukeaa. Onko muillakin näin?
Auto siis -02 passat.
Auto siis -02 passat.
Itellä on suomipassatit lähes kaikki olleet (3b/g) koodattu niin että yhdellä painalluksella aukeaa kaikki viisi luukkua.
Jenkeissä käynyt passatti taas on edelleen tuolla että yhdellä painalluksella aukeaa vain kuskin ovi, toisella painalluksella sitten loputkin. En ole jaksanut vieläkään koodata pois, on isompiakin ongelmia noiden autojen kanssa... ;)
Timo
Jenkeissä käynyt passatti taas on edelleen tuolla että yhdellä painalluksella aukeaa vain kuskin ovi, toisella painalluksella sitten loputkin. En ole jaksanut vieläkään koodata pois, on isompiakin ongelmia noiden autojen kanssa... ;)
Timo
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”