passatin keskuslukitusongelma

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

[email protected]
uusi tulokas

passatin keskuslukitusongelma

ViestiKirjoittaja [email protected] » 7.4.2012 19:02

Minulla on tuollainen -01 1.9 tdi passat. Siinä on sellaista keskuslukitusvikaa et kaukosäätimestä menee kaikki ovet lukkoon mut takaovet ei aukea kaukosäätimestä kuin joskus. Mutta Kuskin ovesta jos painaa keskuslukitusnappia ensin kiinni ja sitten auki niin takaovetkin aukeavat. Koitin vänkärinpenkin alta katsella jotain boksia, mut en löytänyt sieltä mitään boksia. Kosteutta tosin verhoilun alla oli. Olisiko kellään tietoa mikä voisi olla vikana?

vwtd
-

ViestiKirjoittaja vwtd » 8.4.2012 13:56

Mukavuus boxi on kuskin jalkatilassa..

Tosin tuossa tapauksessa voisi vika olla pelkästään kaukosäätimessä.

Kannattaa tosin tarkistaa kuskin jalkatilan kosteus myös.

lailko00
-

keskuslukko

ViestiKirjoittaja lailko00 » 10.4.2012 16:19

Itse olen pohtinut vastaavaa ongelmaa. Itse joudun painamaan avausnappia useamman kerran niin kaikki aukeaa. En tiedä onko koodattu tarkoituksella että vain kuskin ovi aukeaa ja 2xnopeeta niin kaikki aukeaa. Onko muillakin näin?

Auto siis -02 passat.

Reindeer
-

ViestiKirjoittaja Reindeer » 11.4.2012 12:23

Itellä on suomipassatit lähes kaikki olleet (3b/g) koodattu niin että yhdellä painalluksella aukeaa kaikki viisi luukkua.

Jenkeissä käynyt passatti taas on edelleen tuolla että yhdellä painalluksella aukeaa vain kuskin ovi, toisella painalluksella sitten loputkin. En ole jaksanut vieläkään koodata pois, on isompiakin ongelmia noiden autojen kanssa... ;)

Timo

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”