Eli tuli ostettua tollai maailman tappii ja takas ajettu dösä portteri ja ilmeni pari pikkuvikaa
Eli onko tollasessa nopeusmittari vaijerilla vai sähköllä? en oo vielä päässy tiloihin mis pääsis tutkii
ja sit sellai ominaisuus että jos väännättää pikkusenkin liian isolla vaihteella ni meinaa lämmöt alkaa nousee. Mut heti ku ajelee pienemmil pykälillä ni lämmöt pysyy kurissa. lähinnä onko jonkun sortin ominaisuus vai vika
navigaattorilla katoin et nopeuksilla 50-65 vitosella lämmöt meinaa nousta,nelosella laskee ja tyhjä käynnillä laskee kans melkeen heti? ei suositeltavaa kyl viittäkymppii vitosl ajella mut tuntuu konulta et ei siedä sitä yhtää.
Eikös näihin mee punaset jäähdytys nesteet? on vissii joku lisäilly vettä sen verran reilusti et on paisunta säiliössä kirkkaat nesteet. Perk****
onko näis mimmosii lämpö ongelmii ollu?
Kiitos taas vastauksista etukätee
vm.94 2.4d (aab) transportterin lämmöt ja nopeusmittari
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 10
- Liittynyt: 18.2.2012 18:37
Vaijerilla on mittari, lämmöt jos heittää mittari/jännitesäädin vika yleisin, nesteet käy tavallisetkin.
Jäähdyttimen kaihtimet toimii vahatermostaatilla, 10mm hylsyllä, 2kpl ruuvit pois ja teet käsikäyttöseksi (kesällä auki ja talvella kiinni jos se siellä vielä on).
http://wikikko.info/wiki/Volkswagen_Tra ... htelevasti
Ja hakua "lämpömittari" löytyy luettavaa!
Jäähdyttimen kaihtimet toimii vahatermostaatilla, 10mm hylsyllä, 2kpl ruuvit pois ja teet käsikäyttöseksi (kesällä auki ja talvella kiinni jos se siellä vielä on).
http://wikikko.info/wiki/Volkswagen_Tra ... htelevasti
Ja hakua "lämpömittari" löytyy luettavaa!
-
- -
- Viestit: 10
- Liittynyt: 18.2.2012 18:37
Juu, kiitoksia
tolla haulla kattelinkii ja tos löysinkii variant klubin sivuilta juttuu just tost riteliköstä.
Ei oo tullu itelle moista edes ikinä vastaan ku ei oo näit volkkareit pahemmin ennen ollu.
epäilen kyl et tuolta mittaristosta löytyy toi linkin vika, ku yks aamu heräs toi nafta ja lämpömittari viiveellä. aika helppo homma kuitenkii varmistaa
tolla haulla kattelinkii ja tos löysinkii variant klubin sivuilta juttuu just tost riteliköstä.
Ei oo tullu itelle moista edes ikinä vastaan ku ei oo näit volkkareit pahemmin ennen ollu.
epäilen kyl et tuolta mittaristosta löytyy toi linkin vika, ku yks aamu heräs toi nafta ja lämpömittari viiveellä. aika helppo homma kuitenkii varmistaa
"aika helppo homma kuitenkii varmistaa"
Olen saman "satiaisen" vaihtanut muutaman kerran, piirilevyn ja piirilevyn juotokset tinaillut, vika oli laturin jännite heitot, voi teettää työtäkin paljon ennen kuin oikea vika niistä monesta vaihtoehdoista löytyy, se mittari malli suunniteltu "sudeksi" syntyessään ;)
Olen saman "satiaisen" vaihtanut muutaman kerran, piirilevyn ja piirilevyn juotokset tinaillut, vika oli laturin jännite heitot, voi teettää työtäkin paljon ennen kuin oikea vika niistä monesta vaihtoehdoista löytyy, se mittari malli suunniteltu "sudeksi" syntyessään ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa