turbiinilukko ei aukea

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

@rska
-
Viestit: 27
Liittynyt: 17.4.2010 16:51

turbiinilukko ei aukea

ViestiKirjoittaja @rska » 2.4.2012 18:39

arvoisat automaatti tietäjät,eli tämmöinen tapaus -00 ahu passatti 4v automaatti,vaihdettiin vajaa viikko sitten kunnostettu aski,toimi ihan ok n6ookm,kunnes tänään,risteykseen tultaessa auto rullas vaan eteenpäin,sai tosissaan jarrua painaa,eli heti kun vaihteen laittaa päälle alkaa veto tai sammuu jos ei paina kaasua .vikakoodeja ei antanu ainakaan tommonen yleismallin testeri,laatikossa oli pikkasen liikaa öljyä n 0.8litraa,mutta punaisena olivat vielä pysyneet.vaihtaa tosi terävästi kickdownilla,mutta tosiaan esim liikkennevaloihin ei ala tiputtaan 3pienepää vaihdetta,auto ei täristä yms normaaliajossa.mikä mättää..voiko tuo turbiinilukko jäädä päälle?

rane_69
-
Viestit: 479
Liittynyt: 26.1.2008 21:04

ViestiKirjoittaja rane_69 » 2.4.2012 20:18

äkkiseltään turbiini.Miten P/R/N/D/1 pysyy jarrua vasten tyhjäkäynnillä?

@rska
-
Viestit: 27
Liittynyt: 17.4.2010 16:51

ViestiKirjoittaja @rska » 2.4.2012 20:41

p pysyy paikallaan,ihan ok.r sammuu ku laittaa päälle,n pysyy käynnissä,d vähän laskee kierrokset,1 ei pysy käynnissä/paikallaan.

@rska
-
Viestit: 27
Liittynyt: 17.4.2010 16:51

ViestiKirjoittaja @rska » 3.4.2012 13:20

no niin soittelu alan liikkeisiin,antoi vähän suuntaa..elikkäs turbiinilukon venttiili jumissa..tai solenoidi..tai kummatkin.turbiini pitäs olla ehjä kuulemma ku ei täristä.

ville s
-
Viestit: 379
Liittynyt: 25.7.2003 8:03

ViestiKirjoittaja ville s » 3.4.2012 15:54

mites noi kyseiset tuotteet pääsee vaihtaan?
itellä taas vikana ei turbiini kytkeydy...

@rska
-
Viestit: 27
Liittynyt: 17.4.2010 16:51

ViestiKirjoittaja @rska » 3.4.2012 16:05

laatikon pohja auki ja venttiilikoneisto ottaa irti ja lähettää johonki laatikkopajalle.alkaa usko loppuun näitten romujen kans.

@rska
-
Viestit: 27
Liittynyt: 17.4.2010 16:51

ViestiKirjoittaja @rska » 3.4.2012 16:07

mites tommonen laatikko reagoi kun ottaa ton solenoidin johdon irti ja kokeilee onko se lukossa vika..eikö pitäs sitten periaatteessa olla ilman lukkoa?
Viimeksi muokannut @rska, 3.4.2012 16:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Bart Simson
-
Viestit: 112
Liittynyt: 16.7.2011 20:43

ViestiKirjoittaja Bart Simson » 3.4.2012 16:23

Tuollasesta O1N laatikosta venttiililohko lähtee irti, Öljyt pois laatikosta pohja pois laatikosta suodatin pois sähköliitin kannattaa otta siitä laatikosta ei mielellään koske niihin sisällä oleviin liittimiin särkyy helposti sitte muutama torxsi auki ja venttiililohko lähtee irti.

@rska
-
Viestit: 27
Liittynyt: 17.4.2010 16:51

ViestiKirjoittaja @rska » 3.4.2012 16:57

ei vaikutusta ku käytti solenoidin johtoa irti.

@rska
-
Viestit: 27
Liittynyt: 17.4.2010 16:51

ViestiKirjoittaja @rska » 3.4.2012 20:12

no niin laatikon venttiilikoneisto otettu irti,missäs tässä on se lukon venttiili on?:)

@rska
-
Viestit: 27
Liittynyt: 17.4.2010 16:51

ViestiKirjoittaja @rska » 5.4.2012 20:12

dodii,vag.comilla kattottu vikakoodit,vakkarilta ja n75 oli koodit muuten ok.no sit pääsisäisen ratoksi kokeilin tuon viallisen laatikon venttilikoneistoa,ei pitäny niin rajusti vetoa päällä,mutta sitten lähettiin koeajolle..auto jarrutti kunnolla pari kertaa noin 30km/h vauhdissa...eli paheni vaan...ja takas talliin.. ja laatikko irti.mites foorumin porukalla on turbiini hajonnut?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 23 vierailijaa