Powerflex ja muut puslat.
Valvoja: ffp jäsenet
Powerflex ja muut puslat.
Nelikko passattiin olis hakusessa pusli taka-akselistoon, mutta ei tunnu mistään löytyvän. Mistäs ihmiset on näitä tilaillu, ja onkos noilla puslilla nyt sitte mitään käytännön eroaja kun kovasti ainakin valmista noita powerflex puslia kehuu?
Jokin aika sitten laitoin etutukivarsioen puslat, vakaajan pulat ja taka-akselin puslat uretaanisiksi.Jos nyt voisin valita niin en laittaisi Powerflexin (tai muidenkaan valmistamia) uretaanipuslia. Etutukivarsien takemmat puslat eivät tunnu kestävän. Kitisevät myös välillä vaikka rasvattu valmistajan ohjeiden mukaisesti.
Hyllyssä kumipuslat, ne menevät paikalleen pian.
Hyllyssä kumipuslat, ne menevät paikalleen pian.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
itsekki ihmetelly samaa että ei kestä. nyt ollu n.60tkm ventossa ja golffissaki oli samaa luokkaa eikä ollu mitään ongelmaa. madallettu reilummin. kumipuslat ei kestäny.
kaverilla oli aikoinaan pösössä kumipuslilla kesto ongelmaa madallettuna (n.10tkm kesti ja entiset). urtsien kanssa ei ollu mitään ongelmaa..
miten ne on sitten hajonnu?
kaverilla oli aikoinaan pösössä kumipuslilla kesto ongelmaa madallettuna (n.10tkm kesti ja entiset). urtsien kanssa ei ollu mitään ongelmaa..
miten ne on sitten hajonnu?
Powerflexiä väsähtäneiden vakio kumipuslien tilalle, reilu 20tkm ajoa ja etutkivarsien takemmat puslat väljät, etummat tiukemmat mutta ei lähellekkään niinkuin uudet uretaanipuslat. Taka-akselin puslat vielä OK, natisevat joskus. Vakaajan puslat natisevat, muuten OK.
Vanhan kulahtaneen puslan tilalle kun vaihtaa uuden niin muutos on aina iso. Se ei silti tarkoita sitä että se vanha pusla on kunnossa ollessaan ollut huono. Ja jos madalluksen jälkeen pusla hajoaa niin se ei välttämättä ole puslan syy.
Omalla kohdalla en tiedä uretaanmipuslien väsymisen syytä. Alkuperäiset puslat olivat 250tkm ajetut, etutukivarsien osalta kunnossa olevia alkuperäisiä puslia, Taka-akselilla olivat vähän väljät, katsastuksen kuitenkin läpäisseet. JA kaikki vaihtui samalla kertaa. Seuraavaksi menee Cupra R taka-akselille, etuakselin takempiin ja normipuslaa etuakselin etupäähän. Katsoo sitten kauanko kestää.
Vanhan kulahtaneen puslan tilalle kun vaihtaa uuden niin muutos on aina iso. Se ei silti tarkoita sitä että se vanha pusla on kunnossa ollessaan ollut huono. Ja jos madalluksen jälkeen pusla hajoaa niin se ei välttämättä ole puslan syy.
Omalla kohdalla en tiedä uretaanmipuslien väsymisen syytä. Alkuperäiset puslat olivat 250tkm ajetut, etutukivarsien osalta kunnossa olevia alkuperäisiä puslia, Taka-akselilla olivat vähän väljät, katsastuksen kuitenkin läpäisseet. JA kaikki vaihtui samalla kertaa. Seuraavaksi menee Cupra R taka-akselille, etuakselin takempiin ja normipuslaa etuakselin etupäähän. Katsoo sitten kauanko kestää.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa