passat vr6 syncro vm.96 takaperä huutaa kai.
Valvoja: ffp jäsenet
passat vr6 syncro vm.96 takaperä huutaa kai.
Ongelma on seuraavanlainen eli 75-90 takaata kuuluu vedossa ujellusta en enää osaa sanoa mikä siellä ujeltaa tilasin saksasta uuden käytetyn takaperän jolla on ajettu 164tkm ja vaihdoin sen vanhan tilalle ei auttanut sama ujellus jatku no sitten ajattelin että voiskohan olla pyöränlaakeri ihan kysymyksessä otin ja vaihdoi taakse molemmat ja ei auttanut perk... Kardaanin kannatinaakerit katsoin ja ei minusta ollut mitenkään huonon oloiset ja nyt alkaa keinot loppua voiko olla että perä jonka ostin on myös kulunut ja ujeltaa aivan samassa nopeudessa ja samalla lailla. Autolla aj.185tkm pitäiskö ostaa vielä ne kartaanin kannatin laakerit ja koittaa sitten on vaan niin pirun kalliit (266E)laakkosellla ei taida muualta saada.Olis kiva saada toi ääni loppumaan kun ääntää niin pahassa nopeudessa.jos jollain on jotai villiä veikkausta mikä vika olisi kyseessä ni tänne vaan ehdotuksia tulemaan. T:kalle
Aika huono tuuri pitää olla et 2 perää ujeltaa samassa nopeudessa.
Oisko takavetarin nivel sökö. Muistaakseni jossain mersussa, bmw tai jotain on samat kannatin laakerit kuin VW syncroissa, mutta paljon halvemmat.
Onko öljymäärä oikea.
Toimiiko syncro, ettei visko ujella, tosin en ole ikinä kuullu että se pitäisi ääntä...
Oisko takavetarin nivel sökö. Muistaakseni jossain mersussa, bmw tai jotain on samat kannatin laakerit kuin VW syncroissa, mutta paljon halvemmat.
Onko öljymäärä oikea.
Toimiiko syncro, ettei visko ujella, tosin en ole ikinä kuullu että se pitäisi ääntä...
Kyllä visko/syncro toimii hyvin ei kai se voi ujeltaa vai voiko.ja uudessa perämurikassa oli visko kiinni.Öljymäärä on kyllä oikea 0,7litraa perän koodi css.oli kyllä noi takavetarit kokonaan irti laakeritten vaihdon aikana mutta nekin oli hyvän oloset. Jollain tietoa minkä mersun bmw kannatin laakerit samat kun syncrossa ni hiukkasen helpottais etsimistä.Kaippa ne kannatinlaakerit on vaihtolistalla seruraavaksi jos ei nyt kukaan keksi parempia ehdotuksia.
Tuli avattua toi vanha perä ja vaihdettua uudet laakerit ja stefat mutta ei auttanut korjaus ujellukseen kauheasti tosin on nyt tiivis kun aikasemmin vuoti kuin seula ja toinen poskilaakeri oli tiensä päässä. Sen verran kulunu pinnat hammaspyöristä varmaan että ujeltaa.auttaiskohan paksummat öljyt mitään ja laittais vielä rvs aineen joukkoon kun tuntuu että vw omat rasvat on aika litkua käviskö tollaset 80w90 gl5 vai mitkähän olis hyvät?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa