Ohjaustehostin ei äännä isommin, eikä vuoda öljyä, mutta jotain siinä on pielessä kun ei jaksa tehostaa matalilla kierroksilla. Kovilla pakkasilla toimi paremmin kun öljyt tehostimessakin oli jäykemmät, mutta heti kun sai koneen lämpimäksi, niin alkoi takkuaminen. Tämä siis vain kun auto oli lähes paikallaan. Katsastusmies tästä ja parista muusta asiasta antoi hylsyn ja pitäisi nyt asialle tehdä jotain.
Öljyä tehostimessa on, mutta aika tumman väristä. Mietin vain nyt, että jos tehostin on väljä, niin helpottaako öljyjen vaihto vai paheneeko "vuotaminen" entisestään?
Uusi tehostin maksaa motonetissä jotain 150e ja ite en sitä voi vaihtaa paikoilleen. Yksi vaihtoehtohan on tietysti joku öljyn lisäaine, millä asian voisi korjata vielä ainakin hetkeksi.
- Kiitos vastauksista
Tyhjäkäynnillä ei ratti käänny.
Valvoja: ffp jäsenet
onko ongelma selvinnyt?
itsellä ilmeni tänään sama ongelma, paikallaan ratti ei käänny ollenkaan tyhjäkäynnillä, kierrokset n.2000rpm niin saa paikallaan pyörimään vaivattomasti.
öljyä säiliössä on, mutta tikun mukaan minimin paikkeilla joten siitä pitänee alkaa vikaa etsimään kuhan maanantaina pääsee hakemaan lisää öljyä
itsellä ilmeni tänään sama ongelma, paikallaan ratti ei käänny ollenkaan tyhjäkäynnillä, kierrokset n.2000rpm niin saa paikallaan pyörimään vaivattomasti.
öljyä säiliössä on, mutta tikun mukaan minimin paikkeilla joten siitä pitänee alkaa vikaa etsimään kuhan maanantaina pääsee hakemaan lisää öljyä
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa