Kerkotkaas mikä kytkinasetelma kannattaisi laittaa/kävisi Golffendeeriini?
Autohan oli golf mk II -91 ja kone tyyppi 1.8 i rp ja vaihdeloota on viisivaihteinen 020...
Rupeaa ottamaan aikasen ylhäällä kytkytin... ja joutuu väli kaasulla vaihtamaan vaihteen kuin vaihteen jotta menee silmään ettei rutisisi....
Vai lieenee mennyt sitten vaihteisto kun ei ollut öljyä kuin litra laatikossa kun pariviikkoa sitten tuli vaihdettua vanhat mustat tervat puhtaisiin 75w90 mobileihin...
Mielellään vaihtaisin jonkin jykevämmän kytkimen...
Käykö esimerkiksi gtin kytkin tai jokin joku muu vastaava??[/u]
Golf mk 2:seen tekniikka ja voimansiirto golf mk3:sta?!
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk 2:seen tekniikka ja voimansiirto golf mk3:sta?!
Viimeksi muokannut vw_hullu, 25.2.2012 14:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kytkin rupeaa yleensä luistamaan, kun on tiensä päässä. Jos vaihteet menee heikosti päälle (etenkin 1 & 2), niin se kielisi ehkä ennemminkin kuluneista synkroista. Kuluneet vaihdevivuston niveletkin tekee tuota, että pykälät menee huonosti päälle.
Jos kytkimen tuohon vaihdat, niin en näe järkeä laittaa tuonne muuta kuin se alkuperäinen 66kW version kytkin. GTI:n kytkimellä et tuon moottorin jatkeena saavuta mitään, ellet ole sitä virittämässä ja mietityttää alkuperäisen kytkimen riittävyys.
Jos kytkimen tuohon vaihdat, niin en näe järkeä laittaa tuonne muuta kuin se alkuperäinen 66kW version kytkin. GTI:n kytkimellä et tuon moottorin jatkeena saavuta mitään, ellet ole sitä virittämässä ja mietityttää alkuperäisen kytkimen riittävyys.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
tekniikan vaihto kysymyksessä?!
Nyt olisi tuollainen golf mk3 -92 1.8 koneella ja 5 vaihteisella laatikolla oleva, josta suunnittelin, että otan koko tekniikan tai vastaavasti vaihdelaatikon jos käypi päikseen...
Mistäköhän mahtaa löytyö 3-koppaisesta moottori tyyppi... ja vaihdelaatikon tyyppi?
Aikomuksena olisi siirtää koko kone laatikkoineen tuohon kakkosen keulille.. tosin kakkosen omalla ruiskulla, sytytyksellä ja vetoakseleilla tietysti...
Ja vetoakselien laipat käy päikseen 3:sta ja 2.sta? Vai käykö?
Kertokaa kuka tietää helpottaisi kummasti. :)
Mistäköhän mahtaa löytyö 3-koppaisesta moottori tyyppi... ja vaihdelaatikon tyyppi?
Aikomuksena olisi siirtää koko kone laatikkoineen tuohon kakkosen keulille.. tosin kakkosen omalla ruiskulla, sytytyksellä ja vetoakseleilla tietysti...
Ja vetoakselien laipat käy päikseen 3:sta ja 2.sta? Vai käykö?
Kertokaa kuka tietää helpottaisi kummasti. :)
Juu kun aikeena olisi vaihtaa ns. vähemmän ajettu moottori tilalle kolmos kopasta kun olisi siihen olisi tehty kytkin rempat ja kansi rempat.yms...
Ja näyttää olevan ns.BOL ON, tietysti pieniä mutkia lukuun ottamatta....
Kun kakkiksessa rupeaa nuo vaihteetkin takkuaman ja vaihtaessa kurahtavat ja olisi kytkin remppakin muutenkin tiedossa...
Ja näyttää olevan ns.BOL ON, tietysti pieniä mutkia lukuun ottamatta....
Kun kakkiksessa rupeaa nuo vaihteetkin takkuaman ja vaihtaessa kurahtavat ja olisi kytkin remppakin muutenkin tiedossa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa