1.3 Koneesen ei tunnu saavan mistään alipaineen säädintä siihen virranjakajan kylkeen..
on kysytty AD, Fixus, osaset ja ihan vw omalta varaosatiskiltä..
nyt pitäs pikaiseen saada se säädin, mutta mistä??!!
Golf mk2 1.3 alipaineensäädin, mistä?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=162607
Muistaakseni mulla olisi jakajan romu jossa tuo alipainekello olisi kunnossa...
Muistaakseni mulla olisi jakajan romu jossa tuo alipainekello olisi kunnossa...
Onhan säädintä etsitty sen siihen varteen stanssatun numeron perusteella, eikä vain kysytty tiskiltä alipainesäädintä kyseiseen autoon ? Osa kun on Boschin yleismallinen osa ja niitä luulisi saavan.
Itsekkin menin omaan Jettaani ostamaan Fixusista ja myyjä pyysi samantien siitä vanhasta säätimestä sen numeron, jotta voi etsiä/myydä mulle juuri oikean.
Oli muuten kallis tuo osa, 80e alkuperäinen Bosch. Sain sen kuitenkin murto-osahintaan tuosta, kun myyjä piti sitä hintaa tuotteelle aivan naurettavan suurena.
E: marmorilta tosiaan loppu nuo, itsekkin kävin sieltä kysymässä heti ensimmäisenä.
Itsekkin menin omaan Jettaani ostamaan Fixusista ja myyjä pyysi samantien siitä vanhasta säätimestä sen numeron, jotta voi etsiä/myydä mulle juuri oikean.
Oli muuten kallis tuo osa, 80e alkuperäinen Bosch. Sain sen kuitenkin murto-osahintaan tuosta, kun myyjä piti sitä hintaa tuotteelle aivan naurettavan suurena.
E: marmorilta tosiaan loppu nuo, itsekkin kävin sieltä kysymässä heti ensimmäisenä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”