Polo 97 1.4 vaihteisto-ongelma

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jussi1978
-

Polo 97 1.4 vaihteisto-ongelma

ViestiKirjoittaja Jussi1978 » 6.2.2012 16:23

Mikähän voisi olla vikana,kun tollanen edellä mainittu 97vm 1.4 polo, naispuoleisella kaverilla tuossa kesken ajon lauantaina päivällä ennen jyväskylää katos vaihteet.

Kaveri kertoi että mikään muu vaihde ei meinaa mennä päälle, välillä saa vaihteen päälle, ja ajaan pystyy, mutta tosi vaikeesti kuulemma menee päälle ja joutuu aika voimalla niitä laittaan, vaihdekeppi on ihan normaali ja kytkinpoljin nousee tosi korkealle, eli itse ajattelin kytkinvikaa, ja sanoinkin kun hän soitti että kytkin siellä varmaan vaan on mennyt... ihan varoittamatta tuo alkoi tuota tekemään, mitä nyt joku aika sit tuosta kytkimestä sanoinkin että nousee aika korkeelle että taitaa olla kytkin lopussa....Itse en ole tapausta nähnyt ja ajattelinkin kysellä täältä ennen kun alan miettiin kannattaako tuota lähteä pois hakemaan.

Auto saatiin ajettua korjaamolle jyväskylässä lauantaina, ja siellä tuomio oli että kykin rikki, ja luultavasti vaihdelaatikko, ja kytkimen vaihdon hinta kuulemma jo 600€ tuntuu silleen vähän kalliilta, ja mistä nuo päättelivät että laatikko on rikki kun eivät kuulemma sen paremmin ole tutkineet, laatikko vielä ilmeisesti autossa kiinnikkin.

Mitä täällä on porukka mieltä, voiko olla että laatikko menny hajalle lopullisesti, vai onko tietämätöntä neitoa pissitetty? Kun hän on itse täältä tampereelta ja tuomio tuli tänään puhelimitse, kun kukaan lauantaina ollut paikalla katsomassa sitä...Ja nyt meinaa että auto jäisi sille tielle.

Tuon laatikon kyllä voisin itse ottaa irti ja katsoa, mutta jos laatikko hajalla niin ei tuollaiseen enään jaksais vaihtolaatikkoa alkaa metsästään....Mutta muuten voisi hakea pois ja tutkia.

Reaper
-

ViestiKirjoittaja Reaper » 6.2.2012 21:32

AIka paljon laatikoita noista hajonnut:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=13753

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”