Motonetin Levikekaarien asennus? Golf III (muovikaaret)
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Motonetin Levikekaarien asennus? Golf III (muovikaaret)
Terve
Ajattelin käsitellä kaaret autostani, ja sitten laittaa tuommoiset muovikaaret siihen päälle. Kaarissa kun on pientä ruosteenalkua ja autossa kun on erikoismaali..
Pitääkö nuita motonetin kaareja muokkailla että sopivat nätisti?
Mitä maalia kaariin kannattaa käyttää ennen kuin pistää muovikaaret päälle?
Miten muovikaaret kannattaa kiinnittää?
Ajattelin käsitellä kaaret autostani, ja sitten laittaa tuommoiset muovikaaret siihen päälle. Kaarissa kun on pientä ruosteenalkua ja autossa kun on erikoismaali..
Pitääkö nuita motonetin kaareja muokkailla että sopivat nätisti?
Mitä maalia kaariin kannattaa käyttää ennen kuin pistää muovikaaret päälle?
Miten muovikaaret kannattaa kiinnittää?
Ostat autosi vuosimallin ja puskurien mukaan ne muovikaaret.
Kaaret hiot irtoruosteesta ja jotain sinkkimaalia tms. ruosteenestomaalia päälle jottei ruoste lähde leviämään.
Muovikaaret kiinnitetään lokasuojiin pop-niiteillä. Laitat kaaren hyvin paikoilleen ja merkkaat reikien kohdat, poraat reiät ja laitat pop-niiteillä kiinni.
Helppoa.
Kaaret hiot irtoruosteesta ja jotain sinkkimaalia tms. ruosteenestomaalia päälle jottei ruoste lähde leviämään.
Muovikaaret kiinnitetään lokasuojiin pop-niiteillä. Laitat kaaren hyvin paikoilleen ja merkkaat reikien kohdat, poraat reiät ja laitat pop-niiteillä kiinni.
Helppoa.
-
- -
Kiitos!
Jääkö pop-niitit näkyviin? Kävisköhän siihen jonkun näkönen massa väliin?
-
- -
Ok
Eiköhän näillä ohjeilla pärjätä :) ja kaaren alle meinasin laittaa vaseliinia, kuulemma hammasratavaseliini on parasta.
-
- -
Tässä autossa on Motonet-kaaret. Tosiaan, siellä oli reiät valmiina ja popniiteillä oli helppo kiinnittää. Istuvuuskin oli oikein hyvä, lukuun ottamatta sitä, että listan jatke ei ollut ihan samaa profiilia kylkilistan kanssa.
Itse olen useammankin auton kaarilevikkeiden välissä käyttänyt nimenomaan tuota avohammaspyörärasvaa, ei pitäisi ruosteen iskeä tuon läpi.
Itse olen useammankin auton kaarilevikkeiden välissä käyttänyt nimenomaan tuota avohammaspyörärasvaa, ei pitäisi ruosteen iskeä tuon läpi.
-
- -
Noniii
Laitan kuvia kunhan kerkeän laittelemmaan :) Mites tuommosen maalaus onnistuu?
Tuossa yhdet maalatut kaaret, eivät tosin Motonet.
Eipä siinä ole sen kummempaa kuin muovin maalauksessa muutenkaan, itse olen monesti onnistunut näillä opeilla: silikonin poisto siihen tarkoitetulla aineella, hionta, tinneripesu, pohjamaali, pintamaali.
Eipä siinä ole sen kummempaa kuin muovin maalauksessa muutenkaan, itse olen monesti onnistunut näillä opeilla: silikonin poisto siihen tarkoitetulla aineella, hionta, tinneripesu, pohjamaali, pintamaali.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”