Ruiskun suunnittelua

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Kama03
-
Viestit: 44
Liittynyt: 6.6.2011 12:33

Ruiskun suunnittelua

ViestiKirjoittaja Kama03 » 29.11.2011 19:16

Eli kysymykset kuuluu:

Sopiiko 2.0 2E motin kansi suoraa 1.6l EM koneen lohkoon, kun olis tarkoitus ruiskulla tärvellä tuo moottori. Mitenkä tuo ruiskupuoli...Onko tuohon edes mahdollista sovittaa tuota digifant ruiskua(L-jet) tuohon? Mitä toimenpiteitä toi swappi vaatis?

Onko helpompi laittaa golf mk2 gti kansi + k-jet ?

Habbo
-
Viestit: 397
Liittynyt: 13.9.2005 19:48

ViestiKirjoittaja Habbo » 30.11.2011 8:22

Voi olla suuri vaikeus saada sopimaan 2,0 litraiseen moottoriin tarkoitetun ruiskun 1,6 moottoriin. Mikset tee ruiskua, vaikka megasta. Tai sitten otat ruiskun osat jostain muusta mallista tai kokonaan muusta autosta.

redi
-
Viestit: 534
Liittynyt: 5.3.2007 13:01

ViestiKirjoittaja redi » 12.12.2011 18:43

No ei kai se niin kovin hankalaa voi olla jos kerran kansi vaihtuu samalla?
2.0 koneessa on muistaakseni eri poraus kuin 1.6 ja 1.8. Palotila kannattaa vähän tsekata minkä mallinen on verrattuna vanhaan. Kyllä nää vanhat koneet aika helppoja on risteyttää.

tepi3
-
Viestit: 652
Liittynyt: 15.5.2007 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja tepi3 » 12.12.2011 21:27

Varmasti en osaa sanoa, mutta kuullut olen, että tuota GTi kansi+1.6 lohkoa käyttäisivät ainakin jokkiksessa. Tämmöinen combo vois onnistua ja sitten se mega siihen ohjailemaan, niin eiköhä tuolla henki pois saada... :D


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa