vieläkö joku viitsii virittää vanhoja volkkareita? itse löysin sen verran hyväkuntoisen vanhan jetan, josta voisi tehdä talviauton. kesät kun menee pyörän selässä. Ajattelin perinteisempää viritystä, että saisi 1.8 nuhapumpun vähän pirteemmäksi ja voisi kurittaa noita meitä itärajan asukkaita kiusaavia venäläisiä ökyautoineen...ottaa päähän...
ennen vanhaa oli viilaaminen helppoa, pelkällä muutoskatsastuksella selvisi, mutta nykyisin on kaiken maailman pykälät ja saastemääräykset ja prosenttisäännöt...
ajattelin seuraavaa perusjuttua, toimii ainakin v8 koneella...
eli kireempi katunokka, imusarja ja tuplakaasarit ton typerän yksipisteruiskun tilalle..
sitten peltipakosarjaa ja avarampaa kattia ja putkistoa...tolla pitäisi saada hepoja aika reilustikin (normaaliin verrattuna), tokihan voisi ruveta viilaamaan kunnolla, läppärunkoo, kevyttä vauhtipyörää jne, mutta se ei ole talviautossa tarpeen...
niin ja voisin varmaan vaihtaa gti golffin tekniikan, mutta edelleen ne tyhmät pykälät ja kanta-auto prosentit
kyseessä siis 1.8 8 tappikone...
vinkkejä ja palautetta saa antaa...
vinkkejä kaivataan jetan viritykseen
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 37
- Liittynyt: 7.8.2009 14:26
vinkkejä kaivataan jetan viritykseen
Viimeksi muokannut CHEVYFREAK71, 11.12.2011 18:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 37
- Liittynyt: 7.8.2009 14:26
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa