Sitten vielä tällainen kysymys että sopiiko normi 8v kansi suoraan KR lohkon päälle?
Ja jos ihmettelet mitä järkeä, niin sääntöjen takia 8v kansikin voi olla varteenotettava vaihtoehto kun autosta saa tehdä silloin kevyemmän. :)
8v kansi KR lohkoon?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 59
- Liittynyt: 10.7.2009 15:31
rallisprint
Rallisprint tekniikkasääntöjä tarkoitan. 8v-tekniikalla autosta saa tehdä kevyemmän ts. jos vaihdan 16v tekniikan joudun lisäämään painoa koriin.
Kyselen siksi että olisi kr lohkoon tehty alakerta ja valmis 8v kansi tiedossa sopuhintaan ja vanhasta koneesta pystyisi hyödyntämään imusarjan kaasareineen ja pakosarjan. Yms.
Ilmeisesti 8-v kansi käy tuon lohkon päälle mutta ei oo pahitteeksi jos joku vielä vahvistaa tiedon.
Kyselen siksi että olisi kr lohkoon tehty alakerta ja valmis 8v kansi tiedossa sopuhintaan ja vanhasta koneesta pystyisi hyödyntämään imusarjan kaasareineen ja pakosarjan. Yms.
Ilmeisesti 8-v kansi käy tuon lohkon päälle mutta ei oo pahitteeksi jos joku vielä vahvistaa tiedon.
Tämä kiinnostaisi myös itseäni, eli mitä kaikkea muutoksia pitää tehdä, jotta 8v kansi tipahtaa 16v lohkoon..
Mahdollisesti tuollainen tulossa työn alle, ja kyllähän ne erot sitten selviää, mutta jos joku tehnyt tällaista swappia niin jakopään kikkailut kiinnostaa ja kaikki muu huomion arvoinen tieto..
Mahdollisesti tuollainen tulossa työn alle, ja kyllähän ne erot sitten selviää, mutta jos joku tehnyt tällaista swappia niin jakopään kikkailut kiinnostaa ja kaikki muu huomion arvoinen tieto..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 15 vierailijaa