ZF-ja TRW-raidetangot

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

_AttiTude_
-
Viestit: 81
Liittynyt: 21.7.2011 12:15

ZF-ja TRW-raidetangot

ViestiKirjoittaja _AttiTude_ » 22.9.2011 15:26

eli onko näillä kummoista eroa sitten käytön osalta, kuluttaako esim. raidetangon suojakumin nopeammin jos trw-tehosteiseen laittaa zf-raidetangon sisäpään. Erot oli saksalaisen TRW-ja italialaisen delphin (zf) tekemällä tangolla avaimen koko jolla se tanko kiritään kiinni, ja ehkä hitusen pitempi sisänivelen kierre ja hitusen lyhempi ulomman raidetangonpään kierre. Ja se että raidetangon suojakumin asennuspaikka on ikäänkuin lähempänä.

Kajaanin laakkosella ei oo haisuakaan, ja nyt ad-varaosa sai väärän osan maahantuojalta. niin ihan vaan että ei nyt ihan mutkalle se tanko vaikka mene jos sen erimallisen laittaa osien PUUTTUESSA kiinni.

jos tosta kukaan sai selvää niin pointti oli että voiko TRW-tangon korvata ZF-mallisella.

kraftVWerk
-
Viestit: 328
Liittynyt: 22.11.2010 11:35

ViestiKirjoittaja kraftVWerk » 22.9.2011 22:14


_AttiTude_
-
Viestit: 81
Liittynyt: 21.7.2011 12:15

ViestiKirjoittaja _AttiTude_ » 23.9.2011 15:22

Suurie kiitoksie. nyt löyty tarvike TRW-raidetanko paikalleen. rst-merkkinen, pikkasen kauemmaksi tulee hammastangon ulompi pää mutta siinäpähän saa suojakumi sitten venytellä, annetaan tämä anteeksi. pitää ottaa topikki takaisin ylös kunnes suojakumi menee vaihtoon.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa