Autoon on vaihdettu käyntiongelmien takia moottorinohjaus boxi, puola, virranjakaja sekä kaasutin/ruiku yksikkö kokonaan toimivasta autosta sekä myös uusi tyhjäkäyntimoottori.
Ainut ongelma on enää että kylmänä tyhjäkäynti 500-600 ja lämpimänä normaali 900
Olisiko lämpömittarin anturi seuraava vaihdon kohde?
Golf 3 96 1,8i tyhjäkäyntiongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 3 96 1,8i tyhjäkäyntiongelma
Kaasari/ruisku vaihdettu ajosta olleesta autosta(oma) täytyykö kaasuläpän perussäätö silti tehdä? ja kuinka se tehdään?
Millä testerillä saa lämpömittarin antamat lämpötilat?
Millä testerillä saa lämpömittarin antamat lämpötilat?
Esimerkiksi VCDS.
Lämpöanturin antamat arvot löytyvät normaalisti mitta-arvoista, taitaa olla kenttä 1.
Elikä kylmän moottorin lämpötilan sekä imuilman lämpötilan tulisi olla lähellä ulkoilman lämpötilaa.
Perussäätö = basic settings, sielläkin taisi olla kenttä 1.
Hakua käyttämällä löydät lisäohjeita.
Lämpöanturin antamat arvot löytyvät normaalisti mitta-arvoista, taitaa olla kenttä 1.
Elikä kylmän moottorin lämpötilan sekä imuilman lämpötilan tulisi olla lähellä ulkoilman lämpötilaa.
Perussäätö = basic settings, sielläkin taisi olla kenttä 1.
Hakua käyttämällä löydät lisäohjeita.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 15 vierailijaa