Golf 3 Käynti ongelma (Hall anturi)
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 3 Käynti ongelma (Hall anturi)
Elikkäs käyntivikaa Adz moottorisessa golffissa. Vikakoodit näytti Hall anturia. Onko jokin tyyppi vika? Ihmetyttää kun kyseistä anturia ei saa kun marmorilta = hinta 97€. Ruiskun laipan olen ainakin jo vaihtanut kun se oli jo osan matkaa haljennut.
No empä tienny!!:O Paikallisella huoltamolla vaan olivat lukeneet vikakoodit, isäni kävi näyttämässä sitä siellä.
Eli vikoina esiintyy mielestäni lievä tehottomuus, moottori jarrutuksella sekä pienillä kierroksilla pätkii. Ja jos jättää paikalleen käymään niin käynti muuttuu epätasaiseksi minkä jälkeen sammuu.Päästöarvot myöskin huonot.
Ja tosiaan kumilaipan olen vaihtanut, vanha oli todella huono. Oireet pienenivät kyllä mutta ei kokonaan.
Eli vikoina esiintyy mielestäni lievä tehottomuus, moottori jarrutuksella sekä pienillä kierroksilla pätkii. Ja jos jättää paikalleen käymään niin käynti muuttuu epätasaiseksi minkä jälkeen sammuu.Päästöarvot myöskin huonot.
Ja tosiaan kumilaipan olen vaihtanut, vanha oli todella huono. Oireet pienenivät kyllä mutta ei kokonaan.
Täytynee tässä tälläviikolla hommata juuri tuossa mainitsemat sytkän osat. Kannattaisiko kenties muuta uusia? Entä sytkän ajoitus? Onko lampulla säätö tarpeeksi tarkka? Jos kuitenkin on hieman pielessä?
Imusarjan letkuja olen yrittänyt tutkailla ja varsinkin pientä mikä menee tehostajaan.
Eli vaikka toi vikakoodi tulee niin saattaa tässä tapauksessa olla Hall anturi ehjä??
Imusarjan letkuja olen yrittänyt tutkailla ja varsinkin pientä mikä menee tehostajaan.
Eli vaikka toi vikakoodi tulee niin saattaa tässä tapauksessa olla Hall anturi ehjä??
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”