eli potilas on porsche 924 (vm82) jossa on käytännössä sama mylly kuin vanhoissa audi satasissa
jotain eroja on imu/pakosarjssa
eli kylmänä käy ihan jees ja vetoja on... mutta eileen tuli vika et kun kone lämpeneen niin alkaa nykyminen 3000rpm kohdilla niikuin soppa loppuis on semmoinen tunne
ja tuo on aina vähän nykiny kiihdyttäessä.... mutta ei ikinyä rytyyttänyt vastaa
eli mistäs kohtaa vois yrittää lisätä seosta? vai voiko tuos säätää vain tyhjäkäynti seosta?
tulpat on vaihdettu, alle 500km sitten ja virranjakajan kurkkasin ja rapsustin puhtaaksi (melko uudelta sekin näytti kansi+pyörittäjä)
"audin 100 2litraanen" k-jetronic nykii
Valvoja: ffp jäsenet
ongelma korjaantui kai? kun ruuvasin 3mm kuusiokololla viereistä reikää jossa suuttimien putketlähtee 1/4 kellonsuuntaisesti... ainakin nyt toimi koeajon ajan hyvin ei koskaa noin hyvin ole vetänyt kuin äskön tuo auto ei yhtään nykimistä(vedossa/tasakaasulla)
nyki se tasakaasullakin ihan pikkuisen silloin tällöin niin kaun kun tuo on ollut mulla..
entäs pitäiskö tuolaisessa koneessa käyttää lisäainetta bensanjoukossa?
ja E10 ei varmaa kannata edes koittaa ajella?
nyki se tasakaasullakin ihan pikkuisen silloin tällöin niin kaun kun tuo on ollut mulla..
entäs pitäiskö tuolaisessa koneessa käyttää lisäainetta bensanjoukossa?
ja E10 ei varmaa kannata edes koittaa ajella?
Vitoskoneisessa Passatissa löi sytytysjohto läpi venttiilikopan suuntaisen putken läpi kulkiessaan. Muuten ei huomannut kuin pimeällä meni katsomaan, niin sininen juova kulki johtimen ja maan välillä. Myöhemmin oli Audissa jotain samanlaista läpilyöntiä.
Laadukkaat sytkäjohtimet eivät ole näihin ihan halpoja, mutta säästävät pidemmän päälle monelta vaivalta.
Laadukkaat sytkäjohtimet eivät ole näihin ihan halpoja, mutta säästävät pidemmän päälle monelta vaivalta.
dodiin nyt on ongelma 99% varmuudella ratkaistu... noi vanhat tulpan johdot päästi kipininän karkuun kuumana
auto toimi jotekin nykimättä 6% seoksella kun laski tuonne ~3% niin alko pätkintä
hain uudet tulpat NGK ilman R-olevat ja boschin piuhat niin nyt toimii normaalisti ja hc laski samalla seoksella(~3%) yli 1000:sta ->150
eikä noi boshin johdot nyt niin kalliit ollut alle 30€ sarja toki piti irtona ostaa kun ei ollut valmista sarjaa hyllys
nyt hymyilyttää taas ajella kun ei nyi
auto toimi jotekin nykimättä 6% seoksella kun laski tuonne ~3% niin alko pätkintä
hain uudet tulpat NGK ilman R-olevat ja boschin piuhat niin nyt toimii normaalisti ja hc laski samalla seoksella(~3%) yli 1000:sta ->150
eikä noi boshin johdot nyt niin kalliit ollut alle 30€ sarja toki piti irtona ostaa kun ei ollut valmista sarjaa hyllys
nyt hymyilyttää taas ajella kun ei nyi
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa