Airbag valo ei sammu
Valvoja: ffp jäsenet
Airbag valo ei sammu
Pääsi käymään sillä tavalla, että irrotin Passatistani penkit ja laitoin tietysti tyhmänä vielä virrat autosta päälle, niin tuo airbagin merkkivalo syttyi mittaristossa.
Nyt sitten kun penkit ovat paikallaan ja johdot olen tarkistellut moneen kertaan että ovat paikallaan, niin siltikin herjailee tällaisia koodeja
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8L0 959 655 A
Component and/or Version: Airbag VW 3-S 0304
Software Coding: 00065
Work Shop Code: WSC 00099
10 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)
36-10 - Open Circuit - Intermittent
01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01219 - Rear Airbag Igniter: Driver Side (N201)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01220 - Rear Airbag Igniter: Passenger Side (N202)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Aina kun nuo nollaa, niin eiköhän ne sinne ilmesty takaisin. Pitäisi joku ratkaisu tähän nopeasti keksiä, sillä autoa olisi käytettävä katsastusasemalla.
Nyt sitten kun penkit ovat paikallaan ja johdot olen tarkistellut moneen kertaan että ovat paikallaan, niin siltikin herjailee tällaisia koodeja
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8L0 959 655 A
Component and/or Version: Airbag VW 3-S 0304
Software Coding: 00065
Work Shop Code: WSC 00099
10 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)
36-10 - Open Circuit - Intermittent
01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01219 - Rear Airbag Igniter: Driver Side (N201)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01220 - Rear Airbag Igniter: Passenger Side (N202)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Aina kun nuo nollaa, niin eiköhän ne sinne ilmesty takaisin. Pitäisi joku ratkaisu tähän nopeasti keksiä, sillä autoa olisi käytettävä katsastusasemalla.
Uhkaavasti voi liittyy tähän:
http://www.ross-tech.com/vag-com/vw_issues.html
http://www.ross-tech.com/vag-com/vw_issues.html
Ettei olis vettä liittimissä esim jos vettä jalkotilaan päässy. tms. Tai sit lattiamattoa purkaessa on ohjausmodulin johtoa nykästy.
Kannattaa ottaa akusta kaapeli irti ja antaa olla yön yli pois. Katsoo sitten jos boxiin on tullu jonkinlaista muutosta.
65535 - Internal Control Module Memory Error
Tai sit koittaa ohjelmoida modulin uusiksi vag-com:lla.
Kannattaa ottaa akusta kaapeli irti ja antaa olla yön yli pois. Katsoo sitten jos boxiin on tullu jonkinlaista muutosta.
65535 - Internal Control Module Memory Error
Tai sit koittaa ohjelmoida modulin uusiksi vag-com:lla.
-97 Passatin airbagin valo palaa eikä liitoksien räpläys ole auttanut, vikakoodi 01222 tiedossa mutta omalla lukijalla en saa tietoa mistäpäin vikaa lähtisi etsimään, eli onko törmäystunnistin rikki vai keskusyksikössä vika, johdossa kulkee virta. Nyt tarvittaisiin kaikki kikka kakkoset ja vianetsintä vinkit tarvittaisiin avuksi, huoltoon ei pääse.
Airbag valo
Täällä tätä asiaa on puitu niin päätin oman autonikin viat tuoda esille jos joku osais jeesata.
Elikkä, Airbag valo palaa. Antaa koodit:
65535 U48023 Internal control module memory check sum error.
Sekä:
00532 (supply voltage) signal too low.
Mistähän kannattais näihin rueta vikaa etsimään vai onko ainoa keino viedä huoltoon?
Elikkä, Airbag valo palaa. Antaa koodit:
65535 U48023 Internal control module memory check sum error.
Sekä:
00532 (supply voltage) signal too low.
Mistähän kannattais näihin rueta vikaa etsimään vai onko ainoa keino viedä huoltoon?
Ei vastauksia..
Ei kellään tietoa asiasta?
"Elikkä, Airbag valo palaa. Antaa koodit:
65535 U48023 Internal control module memory check sum error.
Sekä:
00532 (supply voltage) signal too low. "
"Elikkä, Airbag valo palaa. Antaa koodit:
65535 U48023 Internal control module memory check sum error.
Sekä:
00532 (supply voltage) signal too low. "
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Guugletus ( 65535 airbag) ja eka hitti: http://www.ross-tech.com/vag-com/vw_issues.html
Akku on vasta uusittu. Siinä ei pitäis olla ongelmia enään kun kerran jo takuuseenkin sen vaihtoivat.
Ja tuon kyseisen sivun jo löysin itekkin ettimällä asiaa tuolta ihmeellisestä internetistä.
Vielä kun tuosta jotain selkoa sais, googlen kääntäjäkään ei tunnu juuri omaa päätä viisaampi olevan..
Mutta eikös tuossa puhuta vaan että mikä voi mennä pieleen jos on tuommonen määrätynlainen boxi ja sen scannaa?
Ja tuon kyseisen sivun jo löysin itekkin ettimällä asiaa tuolta ihmeellisestä internetistä.
Vielä kun tuosta jotain selkoa sais, googlen kääntäjäkään ei tunnu juuri omaa päätä viisaampi olevan..
Mutta eikös tuossa puhuta vaan että mikä voi mennä pieleen jos on tuommonen määrätynlainen boxi ja sen scannaa?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
"Perus" vikahan siinä oli. Eli käynyt jännite liian alhaalla ja tuon mallin airbagit ei anna sitä nollata tuollasilla halpis lukijoilla kuten mulla on. Merkki liikkeessä tarjotaan ainoastaan ohjausboxin vaihtoa. Onneksi sattumalta löysin henkilön jolta kyseiset välineet löytyi ja vika saatiin "korjattua".
Vika löydetty ja hoidettu. Syyllinenkin selvisi. Ei tosin täältä kautta eikä tuon ross-tech..
"Perus" vikahan siinä oli. Eli käynyt jännite liian alhaalla ja tuon mallin airbagit ei anna sitä nollata tuollasilla halpis lukijoilla kuten mulla on. Merkki liikkeessä tarjotaan ainoastaan ohjausboxin vaihtoa. Onneksi sattumalta löysin henkilön jolta kyseiset välineet löytyi ja vika saatiin "korjattua".
Saisiko vielä udella, mitkä nuo "välineet" oli millä sai kuntoon?
Kokeiltiinko tuota aidolla ross-tech vcds:lä?
Tuli kans tehtyä tuo tyhmä virhe,kun joutui ottaa penkit pois mattojen kuivuttamisen takia niin tuli lyötyä virrat päälle. Nyt sitte on pelkona kuin laitoin penkit takaisin että voiko bagit räjähtää jos laittaa virrat päällä? ja tuleeko siitä muuta ongelmaa että se rupiaa herjaamaan sitä mittaristossa? ja eikös se pitäisi kadota vaan vikakoodin poistolla?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa