Mites tuommosen Mk3 syncro golffin perien välitykset pystykään tarkistamaan, rengasta pyöritetään ja lasketaan kardaanin pyörähdykset yhtä kiekkaa kohti, ja jos toinen rengas vaan ilmassa jaetaanko tulos kahdella kun tasauspyörästöhän kaiketi kertaa pyörimisen?
Mutta mites sen tietää jos siellä on se 16/21 tai 20/21 miten monesti noihin pitää kardaanin pyörähtää, onko etu ja taka perissä sama tarkistustus systeemi?
Perä välityksen tarkistus MK3 Golf synrcosta
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ongelma on nyt se että sain homattua perän ja numerot on tismalleen samat kuin tuossa entisessä hajonneessa perässä, mutta nyt se kuitenkin suttaa takapäätä ihan kuin siellä nyt olis väärä välitys.
Ei kait se auta kuin alkaa purkaa ja tarkistamaan sisukset, olis vaan niin paljon helpommalla päässy ilman aukomisia, voikos tuota sutimista tehdä jokin muu jotenkin kyllä tuntuu uskomattomalta että toi olis taas väärällä välityksellä.
Lähteekö etu perän kulmavaihde muuten miten irti, onko siellä akselin sisässä joku kuusiokolo ruuvi sitä pitämässä kiinni vai lähkeekö ihan nykäsemällä irti?
Ei kait se auta kuin alkaa purkaa ja tarkistamaan sisukset, olis vaan niin paljon helpommalla päässy ilman aukomisia, voikos tuota sutimista tehdä jokin muu jotenkin kyllä tuntuu uskomattomalta että toi olis taas väärällä välityksellä.
Lähteekö etu perän kulmavaihde muuten miten irti, onko siellä akselin sisässä joku kuusiokolo ruuvi sitä pitämässä kiinni vai lähkeekö ihan nykäsemällä irti?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Vr6 Laatikko CRS, kulmavaihde CRS 02c 409 053 F, 16/21
4 pyttysien kulmavaihteet on CGM, CTT, DDP, CGL 02c 409 053 A,D, 20/21
Ainut ero näyttäs olevan välitykset. Eli pitäisi käydä ristiin.
Vr6 takaperä CSS, 009 525 011 G, 16/21
4 pyttyset takaperä CBX, 009 525 011 F, 20/21
Vr6 visko 009 525 553 F
4 kone visko 009 525 553 D
AKTE:sta katselin, niin kulmavaihde näyttäisi olevan ihan pulteilla kiinni.
4 pyttysien kulmavaihteet on CGM, CTT, DDP, CGL 02c 409 053 A,D, 20/21
Ainut ero näyttäs olevan välitykset. Eli pitäisi käydä ristiin.
Vr6 takaperä CSS, 009 525 011 G, 16/21
4 pyttyset takaperä CBX, 009 525 011 F, 20/21
Vr6 visko 009 525 553 F
4 kone visko 009 525 553 D
AKTE:sta katselin, niin kulmavaihde näyttäisi olevan ihan pulteilla kiinni.
Kiitti noista tiedoista mutta ei mulla oo kyllä tuommosia nroita näkösällä perässä.
Siellä on 009 525 223B ja toinen nro on 009 525 053 A ja viskossa 009 525 567 A AHB ja yläpuolella noita on nro 1.2.
Vanha hajonnut perä on just näillä samoilla nroilla mutta 16/21 välityksellä ja tämän perän sisässä kuitenkin on se 20/21 välitys, elikkäs ei noihin nroihin voi sittenkään luottaa.
Ei kait tässä sitten auta kuin alkaa ettii se etuperä 21/20 välityksellä, takapäähän on jo tuota varaosaa sen verta paljon, mutta voiko tuonne ihan huoletta heittää sen 21/20 - 20/21 yhistelmän, jos entinen on ollu se 21/16 - 16/21 pyöriikö takapää sitten oikein suhteesa etupäähän?
Siellä on 009 525 223B ja toinen nro on 009 525 053 A ja viskossa 009 525 567 A AHB ja yläpuolella noita on nro 1.2.
Vanha hajonnut perä on just näillä samoilla nroilla mutta 16/21 välityksellä ja tämän perän sisässä kuitenkin on se 20/21 välitys, elikkäs ei noihin nroihin voi sittenkään luottaa.
Ei kait tässä sitten auta kuin alkaa ettii se etuperä 21/20 välityksellä, takapäähän on jo tuota varaosaa sen verta paljon, mutta voiko tuonne ihan huoletta heittää sen 21/20 - 20/21 yhistelmän, jos entinen on ollu se 21/16 - 16/21 pyöriikö takapää sitten oikein suhteesa etupäähän?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 15 vierailijaa