Nyt olisi vinkit tarpeen(hieman kiire):
Lyhyt vian kuvaus:
-Käynnistyy OK
-n.2000kierrosta alkaa rökää.... puutuu
-2000kieroksen jälkeen imuääni voimistuu mutta kierrokset ei nouse
-huohottaa jonkinverran, mutta taitaa olla ominaisuus
Tehdyt toimenpiteet:
-Bensansuodin vaihdettu
-Tulpat
-Puola
-Vikakoodit luettu/ nollattu, Vikakoodit johtuivat kun irroittelin eri antureita ja kokeilin vaikutusta. Uusia koodeja ei ilmaantunut.
-Imusarja avattu/puhdistettu (samalla vaihdettu tiivisteet)
-Kaasuläppää sopeutettu useaan otteeseen.
(MAP vaihdettu noin 5kk sitten, tällöin antoi oikein vikakoodia.)
MAP arvo tyhjäkäynnilla 440mbar, kaasua poljettaessa nousee 600 tai yli eli
onko totta että uusi anturi on paskana, koska imuvuodot on omastamielestäni eliminoitu.
JR
Kiitos pikaisiata vastauksista!
SEAT, 1.4 Mpi (AUD kone) ONGELMA
Valvoja: ffp jäsenet
Auto kunnossa!!
No helvetti KATTI oli sulanut umpeen!! eli jtain aivan mystistä. Nyt käy ja kukkuu!!!
JR
PS: Niin miten vika löyty, no kokeilin autoa käyntiin ilman pakosarjaa kun ei meinannut pakopaineita löytyä!! ja helvetti kun laulo hienosti...sit ei kun putkea palakerrallaan kiinni ja KaTTiinhan se vika jäi!!
JR
PS: Niin miten vika löyty, no kokeilin autoa käyntiin ilman pakosarjaa kun ei meinannut pakopaineita löytyä!! ja helvetti kun laulo hienosti...sit ei kun putkea palakerrallaan kiinni ja KaTTiinhan se vika jäi!!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 33 vierailijaa