olenko ymmärtänyt oikein ymmärtäessäni että öljypumpun tuottoa on mahdollista nostaa samalla periaatteella mitä bensan painetta määräjakajan kyljestä eli prikkoja lisäämällä ja poistamalla. Jos olen niin miten homma käy? oljypumpustakäsin?
Ongelmani on öljynpainevalon palaminen tietyllä kierrosalueella mikä on aikas yleinen vika näissä ymmärtääkseni. Molemmat paineanturit vaihdoin mutta eivät vikaan vaikuttaneet. helppiä
golf 2 16v öljypumpun tuoton parantaminen
Valvoja: ffp jäsenet
kävisin ite mittaan öljynpaineet heti miten,sulkee pois aika monta arvausta.
en tiiä minkälaisen rikan alla 2koppasessa on paineenrajotin venttiili mutta 3koppasen pumpusta oli aika vittumainen saada ehjänä se lukitusrengas pois ja vaikka saikin ehjänä pois ei ollut luottamusta enää siihen että pysyis kiinni joten hain uuden pumpun.
miksei näissäkin voi olla niinku esim japanin ihmeissä että pultin alle sais rikkoja.
eli jäykemmälle jousta niin paineet kasvaa jos pumppu ei muuten ole väljä.
en tiiä minkälaisen rikan alla 2koppasessa on paineenrajotin venttiili mutta 3koppasen pumpusta oli aika vittumainen saada ehjänä se lukitusrengas pois ja vaikka saikin ehjänä pois ei ollut luottamusta enää siihen että pysyis kiinni joten hain uuden pumpun.
miksei näissäkin voi olla niinku esim japanin ihmeissä että pultin alle sais rikkoja.
eli jäykemmälle jousta niin paineet kasvaa jos pumppu ei muuten ole väljä.
-
- -
- Viesti:
Toimiihan sulla jäähdytys? Rasvat on varmasti aika notkeita 120 °C lämmössä jos tavoite olisi vaikkapa 90 °C?
Omassa ei mittariston mukaan öljynlämmöt nouse juuri sadan yli. Paikallaan kun kuukausi sitten käyttelin niin olikohan 104 °C hetkellinen huippu ja putosi alle sataan kun flekti oli käynyt aikansa. Tosin mulla on vaihdettu levein TD:n jäähdytin, mutta puhallinhan sen työn paikallaan ollessa tekee.
Omassa ei mittariston mukaan öljynlämmöt nouse juuri sadan yli. Paikallaan kun kuukausi sitten käyttelin niin olikohan 104 °C hetkellinen huippu ja putosi alle sataan kun flekti oli käynyt aikansa. Tosin mulla on vaihdettu levein TD:n jäähdytin, mutta puhallinhan sen työn paikallaan ollessa tekee.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”