2008 jetta vaihteisto vaihdettu, moottori ei käynnisty
Valvoja: ffp jäsenet
2008 jetta vaihteisto vaihdettu, moottori ei käynnisty
elikä auto on jetta vm-08 1.9 tdi lastulla 142@376nm ja nyt on tasaus pyörästöstä tullut toinen pikkuratas kykimen väliin ja toinen joutunut hukkaan kemoran moottori radalle.. kytkin hajosi aiemmin ja vaihdettu kiinteään vauhtipyörään ja nyt tarvitsisi löytää jostain tarpeeksi kestävä laatikko JCR laatikon tilalle mielellään 6-vaihteisena esim s3 audista tai jostain sopivuus ja välitys suhteet vain tarttis löytää
Viimeksi muokannut wille84, 3.7.2011 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
.
Luulisin, että kaikista saman pohjalevyn omaavista malleista pitäisi melkolailla kaikki voimansiirron osat käydä keskenään.
Muutenhan siinä koko pohjalevajattelussa ei olisi mitään järkeä.
Vaihteiston kestävyys - ja kaiken muunkin voimansiirron, paranisi riittävän kestävällä kaksoismassavauhtipyörällä.
Sitten sellainenkin juttu, että tavattoman helppoa sitä vääntöä on vähän vähentääkkin....
Luulisin, että kaikista saman pohjalevyn omaavista malleista pitäisi melkolailla kaikki voimansiirron osat käydä keskenään.
Muutenhan siinä koko pohjalevajattelussa ei olisi mitään järkeä.
Vaihteiston kestävyys - ja kaiken muunkin voimansiirron, paranisi riittävän kestävällä kaksoismassavauhtipyörällä.
Sitten sellainenkin juttu, että tavattoman helppoa sitä vääntöä on vähän vähentääkkin....
nii tietysti jos tykkää kaksois massasta joka on omasta mielestäni ainakin ihan persiistä ja jousethan ne on levyssä kiinteessä pyörässäkin et miksi pitää yks vika paikka autossaan enemmän, ja kiinteellä pyörällä voi puhelimeen puhuessa lähtee 2sella risteyksestä mikä ei kaksois massalla onnistu ilman savua...
.
Ei se ihan ole tykkäyskysymyskään.
Koko tekniikka, ihan moottoria myöten, kestää oikein mitoitetulla kasoismassalla paremmin.
Riittävän kestävässä kaksoismassassa ei mikään asia ole kiinteää verrattuna ainakaan huonompi.
BKD,ssä on sellainen, lähelle 500nm kestävä kytkin/vauhtipyöräpaketti, joka käy siihen kuusiloviseen vaihteistoonkin ...
Ei se ihan ole tykkäyskysymyskään.
Koko tekniikka, ihan moottoria myöten, kestää oikein mitoitetulla kasoismassalla paremmin.
Riittävän kestävässä kaksoismassassa ei mikään asia ole kiinteää verrattuna ainakaan huonompi.
BKD,ssä on sellainen, lähelle 500nm kestävä kytkin/vauhtipyöräpaketti, joka käy siihen kuusiloviseen vaihteistoonkin ...
Nyt olisi sitten Boran laatikko ja kytkin ja vetarit läjässä sovitusta odottamassa, vetarit ainakin jäi menemättä pohjaan pyörän napaan joten vingulla abs anturia myöten lisätilaa napaan.. saa nähdä mitä tuo kuutos laatikko vielä vaatii mutta ainakin täytyy taas laittaa kaksoimassa pyörä siihen asti että se hajoo tai löytää sopivan levyn kiinteään pyörään..
nyt olisi vaihteisto vetarit ja muut romut paketissa mutta ei vain käynnisty, kampiakseli oiottu ja kiilloitellu ja remmi vaihdettu ja asennettu useemman kerran merkkeihin mutta ei, voiko moottori olla jonkin moisessa vikatilassa ku viimeksi sammui täysiltä kierroksilta hammasratas kytkimen välissä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa