mk 2 jetta ja alusta
Valvoja: ffp jäsenet
mk 2 jetta ja alusta
Morjesta pöytään. Elikkäs enon vaimon isä potkaisi tyhjää kaksi vuotta sitten ja häneltä jäi sitten pakasta vedetty alle 200 000 km rullailtu kakkos jetta, jota kukaan ei huolinut pihallensa tila ongemien takia joten minä sitten iloissani otin sen itselleni. syy miksi nytten tänne kirjoittelen on seuraavanlainen: Auto on jäänyt katsastamatta silloin vuonna 09 hajonneen oikeanpuoleisen etuiskarin takia ja nyt olisi tarkoitus tehdä siitä minulle kesäauto joten mitä ehdotatte ratkaisuksi? Ostanko vain uuden iskarin katsastukseen vai hommaanko koko alustan uuden? jos ehdotat jälkimmäistä kerrotko myös mistä saan halvimmalla esim jomin tai muun halpis alustasarjan?
Omassa mk2 jetassa oli aikanaan vakio bosch kaasuiskarit ja jotkut saksalaiset -20mm jouset. Oli oikein hyvä ja jämäkkä ainakin vakioon verrattuna. Paikallisesta varaosaliikkeestä nuot tilattiin... Olisko hintaa ollu jotain luokkaa 350-400€ paketilla.
Edit: Kannattaa vähintään vaihtaa molemmat etuiskarit jos ei kaikkia vaihda...
Edit: Kannattaa vähintään vaihtaa molemmat etuiskarit jos ei kaikkia vaihda...
http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Kuusio/Products/62287
Tilaat ne Jomit vaan, ei hirmusesti maksa enempää kun Motonetistä uudet iskarit&jouset. Voit sitten madaltaa joskus jos sille päälle satut.
Tilaat ne Jomit vaan, ei hirmusesti maksa enempää kun Motonetistä uudet iskarit&jouset. Voit sitten madaltaa joskus jos sille päälle satut.
Halpis alustasarjat eivät ole sitten se viimeinen sana ajo-ominaisuuksien tai varsinkaan mukavuuden suhteen. Jos ajettavuudella on yhtään väliä, niin vaikka Jetta GTX.n vakiojouset ja hyvät kaasuiskarit (Sachs, Bilstein, Koni, tms.) ovat TODELLA paljon paremmat ajaa...
Saahan sen havoilla madallussarjoilla matalaksi, mutta muuten vakioalusta on paljon parempi.
Saahan sen havoilla madallussarjoilla matalaksi, mutta muuten vakioalusta on paljon parempi.
njoo mulla on kyllä tossa 16v kr kakkiksessa vissiin joku tommone halpis sarja TA teknix tjsp ja omasta mielestä ihan ok ajella. kait sitä vois sitte tuohon jetsoniinkin laittaa koko sarjan niin ei ala tosiaan myöhemmin kiukuttaa, mites näissä vanhoissa autoissa tuo muutoskatsastus, tarviiko kaikki laput ja liput kiikuttaa konttorille? ja onnistuuko muutoskatsastus normikatsastuksen yhteydessä lisä maksuitta, jos nyt edes tarvitsee katsastaa? :)
-
- -
- Viestit: 114
- Liittynyt: 2.6.2010 17:34
mk2 golf
hei vähän asiaan liittyvää mitenkä paljon uskaltaa pudottaa mk2 golfia pelkillä jousilla vakio tolpilla?
-
- -
- Viestit: 114
- Liittynyt: 2.6.2010 17:34
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 21 vierailijaa