Mk2 jetta 1.8 Rp kerää painetta??!
Valvoja: ffp jäsenet
Mk2 jetta 1.8 Rp kerää painetta??!
eli otsikon mukainen vehje johon on tehty täydellinen kansi+jakopää remontti , ja silti kerää painetta paisariin. kannessa ei ole halkeamia ja sylinterit on ok eli ei sielläkään halkeamia...nyt joku guru / insinööri neuvot olisi tarpeen ennenkuiin pistän kokon pihalle palamaan :D
-Jani-
-Jani-
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kyllä ilma voi tehdä tukoksen,on olemassa esim audi 80 B4 mallissa lämppärin kennolle menevissä letkuissa on ilmausruuvit. Ja paljon puhutaan termostaatin vaihdon jälkeen jäähdytysjärjestelmän ilmauksesta. Tässä kohtaa vaihtoehtoja on termostaatti ei aukee,vesipumpusta on siivet "hävinny" ja 2-kopan jetassa ja golffissa on melkein tyyppivika nuo siivet.
Oletko käyttänyt moottoria niin että laitat lämppärin täysille ja paisarista korkki pois?
Jos on tarvike termari niin nakkaa huitsin VIT***N! ja hae orggis.
Oletko käyttänyt moottoria niin että laitat lämppärin täysille ja paisarista korkki pois?
Jos on tarvike termari niin nakkaa huitsin VIT***N! ja hae orggis.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
selittää en osaa vaan jollaki perkeleen konsitta se voi lukon tehdä.
kaverin bemaria sai ilmata 3 tuntia termarin vaihdon jälkeen. termostaatti ei meinannu aueta millään(kokeiltiin vielä kattilassaki että toimii),eli ilmaa oli varmaan jääny termostaatin eteen.
lämpimäksi käyttö monia kymmeniä kertoja,letkujen puristelua ja tupakin polttoa ja kas termostaatti aukes.
yleensäkin kun nestettä koneeseen laittaa kannattaa kipata se niin hitaasti ku kärsivällisyys antaa periksi että ilma ehtii tulla pois.
kaverin bemaria sai ilmata 3 tuntia termarin vaihdon jälkeen. termostaatti ei meinannu aueta millään(kokeiltiin vielä kattilassaki että toimii),eli ilmaa oli varmaan jääny termostaatin eteen.
lämpimäksi käyttö monia kymmeniä kertoja,letkujen puristelua ja tupakin polttoa ja kas termostaatti aukes.
yleensäkin kun nestettä koneeseen laittaa kannattaa kipata se niin hitaasti ku kärsivällisyys antaa periksi että ilma ehtii tulla pois.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Jos sinne kupla jää niin sitten pitää käyttää sen verran korkeita kierroksia että se tulee ulos. Kun vesi alkaa kunnolla virtaamaan niin ei se kupla siellä jaksa painovoimalla pysyä.
Ei oo vielä kertaakaan jääny ilmaa koneeseen tai ainakaan niin että se siellä mitään haittaisi. Toisaalta mistäs sen tietää vaikka kaikki nämä vuodet olisi ollut ilmaa jossain päin järjestelmää.
Ei oo vielä kertaakaan jääny ilmaa koneeseen tai ainakaan niin että se siellä mitään haittaisi. Toisaalta mistäs sen tietää vaikka kaikki nämä vuodet olisi ollut ilmaa jossain päin järjestelmää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 29 vierailijaa